بحران فساد اخلاقی در ارتش رژیم صهیونیستی

بحران فساد اخلاقی در ارتش رژیم صهیونیستی
سه شنبه 15 بهمن 1392 - 11:24

گزارشهای رسمی از نگرانی سران رژیم صهیونیستی از افزایش فساد اخلاقی سربازان زن و مرد ارتش این رژیم حکایت دارد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "راحل طفت ویزل" مشاور رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در امور زنان در گزارش خود به رویکرد بسیار نگران کننده افزایش شمار سربازان مرد و زنی اشاره کرد که از آزار و اذیت جنسی شکایت کرده اند.
در این گزارش آمده است: دستکم 561 سرباز زن و مرد سال گذشته به علت قرار گرفتن در معرض آزار و اذیت جنسی شکایت کرده اند، که این میزان در سال 2012 میلادی 511 مورد بود.
این گزارش افزود: 49 درصد از این آزار و اذیت در سطح جسمی و مابقی در سطح آزار و اذیت کلامی و لفظی بوده که به سربازان زن یا مرد آسیب روانی زده است و 4 درصد از موارد آزار و اذیت جنسی نیز در سطح تجاوز جنسی واقعی بوده است.
این گزارش همچنین 396 مورد تعرض و آزار و اذیت جنسی را در شرایطی رصد کرده است که سرباز زن یا مرد ارتش رژیم صهیونیستی در حین خدمت نبوده است. این آمار نیز شاهد افزایش بی سابقه ای نسبت به سال 2012 میلادی است زیرا آمار سال 2012 میلادی به 266 مورد اشاره دارد.
این گزارش همچنین به یکی دیگر از نگرانی های سران رژیم صهیونیستی اشاره کرده است. بر اساس این گزارش 61 درصد از سربازان زن مراجعه کننده به مراکز حمایتی در نهایت امر تصمیم گرفتند که شکایت نکنند و دو سال اخیر شاهد افزایش 9 درصد شمار سربازان مردی است که به دلیل قرار گرفتن در معرض آزار و اذیت و یا تعرض جنسی ، شکایت کرده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها