نگرانی دانشمندان از موشهایی به اندازه انسان !

نگرانی دانشمندان از موشهایی به اندازه انسان !
سه شنبه 15 بهمن 1392 - 22:36

دانشمندان انگلیسی درباره رشد موش ها در آینده به اندازه وزن یک گاو یا انسان عادی دراین کشور هشدار داده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالمف روزنامه "دیلی اکسپرس" درشماره روز سه شنبه خود نوشت، دانشمندان انگلیسی تاکید کرده اند که این جانوارن جونده موذی و بزرگ ممکن است وزنشان به حدود 80 کیلوگرم برسد و بر روی زمین راه بروند از انقراض پستانداران بزرگ سوء استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، دانشمندان انگلیسی تاکید کرده اند که نمونه مشابه این جوندگان بزرگ را می توان درحال حاضر در جزایر و مناطق دوردست بر روی زمین مشاهده کرد.

جان زالایویچ دانشمند زمین شناس از دانشگاه لستر انگلیس گفت این موش ها ممکن است که به اندازه "کاپی بارا" ( بزرگ ترین جونده جهان) رشد کنند و وزن آن ها به اندازه یک انسان معمولی باشد.

به گفته وی، این حیوانات به مرور زمان رشد می کنند، تا جائیکه می توانند روی زمین زندگی کنند و بر خلاف دوره دایناسورها که موش ها و جونده های کوچک وجود داشتند، تولید نسل کنند.

این دانشمند انگلیسی گفته است که موش ها یکی از بهترین نمونه هایی هستند که ما به گسترش آنان در همه مناطق جهان کمک کردیم؛ این جانوران جونده توانستند که خود را با بسیاری از محیط های زیستی جدید وفق دهند، به طوری که بسیاری از آنان در جزایری در مناطق مختلف جهان زندگی می کنند و از بین بردن آن ها بسیار دشوار خواهد بود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها