وقتی عربستان به صهیونیستها اطمینان خاطر می‌دهد + فیلم

پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 - 15:23

درحالیکه تحریم‌های اقتصادی علیه رژیم صهیونیستی از سوی برخی نهادهای اروپایی سران این رژیم را به شدت نگران کرده است، مسئولان سعودی در حال اطمینان خاطر دادن به این رژیم درباره آینده سازش با این رژیم هستند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، کانال ده رژیم صهیونیستی در گزارشی در خصوص تحریم‌های اعمال شده از سوی برخی نهادهای اروپایی علیه این رژیم، با انتشار بخشی از اظهارات رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان، اعلام کرد: "با وجود این تحریم‌ها و افزایش تعداد شرکتهای اروپایی که سرمایه های خود را از اسرائیل خارج می کنند، پیامی امیدوارکننده ولی غیر منتظره را می شنویم".
"ترکی فیصل" گفت: " زمانیکه با اسرائیل به صلح برسیم، اسرائیل می‌تواند نقش مهمی را در منطقه ایفا کند؛ بنابراین بیایید تا این مسائل را عملی کنیم".
فیصل افزود: "بیایید امیدوار باشیم که می‌توانیم این کارها را در زمانی کوتاه محقق کنیم، به جای اینکه دوباره تا 60 سال دیگر صبر کنیم".

گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی در ادامه با اشاره به بحرانهای جدید به وجود آمده بین این رژیم و آمریکا اظهارات داشت: "وزیر امور راهبردی اسرائیل که از نزدیکان نتانیاهو است، با اظهارات تهاجمی خود علیه وزیر امور خارجه آمریکا بحرانی شدن روابط قدس و واشنگتن را منعکس کرد."
"یوال استینیتز" گفت: "سخنان کری در چارچوب مذاکرات صلح آزار دهنده و غیر منطقی و غیر قابل تحمل است. نباید انتظار داشت اسرائیل با تهدید و در حالی که هفت تیر بالای سرش است راهی مذاکرات شود."
گزارشگر کانال 10 خاطرنشان کرد: "کری در کنفرانس امنیتی مونیخ به اسرائیل در زمینه خطر انزوای بیشتر در صورت شکست مذاکرات صح هشدار داد."
تلویزیون رژیم صهیونیستی سخنان نتانیاهو را در پاسخ به وزیر امور خارجه آمریکا پخش کرد.
نتانیاهو گفت: "این فشارها نمی تواند مواضع من را تغییر دهد و موجب کوتاه آمدن من در خصوص مسائل مربوط به منافع اسرائیل و امنیت اسرائیلیها شود. تهدیدهایی از قبیل قطع رابطه با اسرائیل نتیجه ای نخواهد داشت."
گزارشگر کانال 10 صهیونیستها گفت: "یک ساعت پس از اظهارات نتانیاهو واشنگتن واکنش سریعی نشان داد. سخنگوی کری با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مقصود کری از قطع رابطه با اسرائیل، گروههایی است که همواره خواستار قطع رابطه با اسرائیل هستند."
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "مسأله قطع رابطه با شرکت سودا ستریم تولید کننده نوشابه های گازدرا را نگران کرد. این کارخانه خارج از خط سبز واقع شده است."
"دانییل بیرنباوم" مدیر کل سودا ستریم به گزارشگر صهیونیست گفت: "ما از پنج ساله گذشته تا کنون با خطر قطع رابطه مواجه هستیم."
گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: "طی ماههای اخیر شمار سرمایه گذاران اروپایی که سرمایه های خود را از اسرائیل خارج می کنند افزایش یافته است؛ در صورتی که در نهایت امر نتانیاهو به پیشنهاد کری برای برقراری صلح پاسخ منفی دهد، شاهد درگیری سیاسی شدیدی میان اسرائیل و آمریکا خواهیم بود."

پربیننده ترین خبرها