هدر رفتن ثروت بحرین برای خرید ابزار کشتار

هدر رفتن ثروت بحرین برای خرید ابزار کشتار
شنبه 19 بهمن 1392 - 10:54

آیت الله شیخ عیسی قاسم از روحانیون بارز بحرینی در خطبه های نماز جمعه با انتقاد از هدر رفتن ثروت بحرین، تاکید کرد اموال عمومی برای خرید ابزارهای کشتار هزینه می شود.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، آیت الله شیخ عیسی قاسم در خطبه های نماز جمعه گفت اموال عمومی به سرقت می رود و زمین ها مصادره و ثروت کشور هدر می رود و اموال عمومی برای خرید ابزار کشتار هزینه می شود و افرادی برای ریختن خون ملت وارد کشور می شوند و رژیم همواره به کمک بیگانگان وابسته است و علاوه بر این سوء مدیریت مالی در بخش های متعدد وجود دارد.  

سایت صوت المنامه به نقل از عیسی قاسم نوشت: اوضاع امنیتی نگران کننده است و ملت از نظر سیاسی در حاشیه قرار گرفته اند و اوضاع اقتصادی با فاجعه احتمالی مواجه است و بافت اجتماعی در معرض تهدید قرار دارد و آزادی ها سلب شده است و ارزش های اخلاقی به دست فراموشی سپرده شده است و فرصت طلبان سوار موج حوادث شده اند و سعی دارند به میهن آسیب برسانند.

وی افزود هزاران نفر از شهروندان و شخصیت ها در زندان به سر می برند و تنها با اصلاح می توان از این وضعیت مصیبت بار خلاص شد.

شیخ عیسی قاسم با تاکید بر اینکه وجود شورای اسلامی علما در بحرین یک حق دینی ثابت برای مردم این کشور است، اظهار داشت: مذهبی که می خواهد پویا باشد باید آموزش داده و تبلیغ شود، در جایی که مذهب به حق خود در تعلیم در مدارس نمی رسد باید افرادی وجود داشته باشند که نقش تعلیم دینی و تبلیغ را ایفا کنند و از علما تواناتر به این کار وجود ندارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها