شهادت بانوی بحرینی در حمله مزدوران آل خلیفه به منزلش

شهادت بانوی بحرینی در حمله مزدوران آل خلیفه به منزلش
سه شنبه 22 بهمن 1392 - 18:09

بر اثر حمله خشونت بار مزدوران رژیم آل خلیفه به منازل شهروندان، یک بانوی بحرینی دیگر به شهادت رسید.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، مزدوران رژیم آل خلیفه جمعه گذشته به منازل شهروندان در روستای جد الحاج حمله کرده و شماری از شهروندان را مورد ضرب و شتم قرار داده و چند نفر را بازداشت کردند.
سایت جمعیت وفاق گزارش داد، در این حمله مزدوران مسلح با لباس غیر نظامی ساعت 2 پس از نیمه شب به چند منزل مسکونی از جمله خانه "اسماء حسین" حمله کردند و به شدت آنها را تهدید و ارعاب نمودند.
مزدوران آل خلیفه همچنین پس از بالا رفتن از دیوار منازل مردم، اقدام به تخریب اثاثیه آنها نمودند.
با وجود درخواست کمک خانواده این بانوی بحرینی به دلیل بیهوشی وی بر اثر حمله نیروهای امنیتی، نیروهای مذکور مانع دسترسی وی به کمک و امداد پزشکی شدند. در نتیجه این بانوی بحرینی پس از مدتی جان سپرد.
جمعیت وفاق بحرین با محکوم کردن این اقدام غیرانسانی مزدوران آل خلیفه تأکید کرد رفتار نیروهای نظامی و شبه نظامی مزدور آل خلیفه با شهروندان بر ارعاب و تروریسم استوار است، و هیچ تناسبی با رفتار نیروهای نظامی و امنیتی یک حکومت با شهروندانش که انتظار می رود برای آنها امنیت و آرامش به ارمغان بیاورد، ندارد.

وفاق خاطرنشان کرد، رفتار مزدوران آل خلیفه در سالیان گذشته مصداق دشمنی و حمله عمد به شهروندان بوده است. این امر ضرورت تغییر دیدگاه امنیتی نیروهای مذکور را که بیشتر آنها از اتباع سایر کشورها هستند، بیش از پیش نشان می دهد. 
سایت جمعیت وفاق تأکید کرد، "عزیزه خمیس" بانوی بحرینی دیگری است که در آوریل 2011 بر اثر رعب و وحشت ایجاد شده درنتیجه حمله نیروهای مزدور آل خلیفه به منزلش در منطقه البلاد القدیم جان سپرد. همچنین حاج عبدالغنی الریس، از منطقه دراز نیز پس از اینکه فرزندش بازداشت شد، درخواست کرد که با فرزندش ملاقات کند؛ ولی مسئولان امنیتی آل خلیفه با این امر مخالفت کردند؛ در نتیجه وی پس از مدتی از غصه جان سپرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها