بیانیه حزب الله لبنان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

بیانیه حزب الله لبنان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
سه شنبه 22 بهمن 1392 - 21:00

حزب الله لبنان با اشاره به فرا رسیدن سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران، تأکید کرد که انقلاب اسلامی، ایران را به کشوری کلیدی در سطح منطقه و جهان تبدیل کرده است.

به گزارش  پایگاه خبری شبکه العالم، در بیانیه امروز (سه شنبه 22 بهمن) حزب الله لبنان به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پرتوهای آن بار دیگر درخشید تا بار دیگر راه را برای برپایی جهانی عادلانه تر و نزدیک تر به آرمان مورد نظر پیامبران و اصلاحگران برای برپایی نظام عدل جهانی مدنظر بشریت روشن نماید.
حزب الله در بیانیه خود می افزاید: سالگرد پیروزی انقلاب تأکیدی بر اصول مورد تأکید انقلاب یعنی استقلال از هیمنه قدرت‌‌های جهانی، آزادی در تصمیم گیری و اجرای آنها به دور از دخالت بیگانگان و همچنین برپایی نظام جمهوری اسلامی است که نقطه تلاقی حکومت الهی و اراده مردمی است که بهترین روش را برای اداره امور خود بر می‌گزینند.
حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی که باعث تحول وضعیت ایران و جهان اسلام شد، به مثابه خلاصه تلاش‌های نسل‌هایی است که جانفشانی کرده و در این زمینه همه توان خود را در راستای تحقق اراده و آرزوهایشان به منظور به دست گرفتن امور حاکمیت خود و مقدرات کشورشان به کار گرفتند.
این بیانیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طی سال‌های گذشته نهضت بزرگی را به وجود آورده است افزود: این انقلاب، قدرت لازم برای پایداری و ایستادگی در مقابل فشارها و تهدیدهای همیشگی قدرت‌های استکبار جهانی را برای ایران به ارمغان آورد و راه پیشرفت علمی، رفاه اجتماعی و قدرت صنعتی و کشاورزی را برای ملت ایران ترسیم کرد. همچنین راه دستیابی به انواع سلاح های پیشرفته و تولید آنها را برای ایران فراهم تا بدین وسیله از منافع خود در مقابل نیرنگ های دشمنان دفاع کند.

این بیانیه می افزاید: انقلاب اسلامی که به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) در اواخر دهه هفتاد به پیروزی رسید و ایشان آن را به سوی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هدایت کرد و پس از ایشان نیز در سایه رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، به رویکرد استقلال طلبانه و شعار نه شرقی و نه غربی خود برای تحقق اهداف مقدسش در زمینه برافراشتن پرچم عدالت و برچیدن بساط ظلم و ستم علیه ملت ایران و سایر ملت های منطقه و مستضعفان جهان ادامه می دهد.
حزب الله لبنان در پایان این بیانیه، سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد که ملت کشورمان راه امام راحل (ره) را ادامه دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها