تظاهرات 15 فوریه چه چیزی را ثابت کرد

تظاهرات 15 فوریه چه چیزی را ثابت کرد
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 11:50

دبیرکل جمعیت وفاق بحرین با اشاره به حضور گسترده و حماسی مردم در تظاهرات سومین سالروز انقلاب این کشور گفت: این انقلاب از بزرگترین انقلاب های جهان عرب است و حضور گسترده مردم گواهی بر بی فایده بودن سرکوبگری رژیم به شمار می رود.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ علی سلمان" تاکید کرد: انقلاب بحرین به تناسب میزان مشارکت مردم در تظاهرات و جمعیت کشور، اگر نگوییم بزرگترین انقلاب جهان عرب به شمار می رود، دستکم از بزرگترین این انقلاب ها در این کشورها است.

وی افزود: حضور تاریخی مردم در تظاهرات روز 15 فوریه، گواه شکست کامل اقدامات سرکوبگرانه رژیم و کشتار مردم و اخراج کارمندان از مشاغل آنها است، و این حضور نشان می دهد که انقلاب، روح جوانی و نشاط خود را حفظ کرده است.

شیخ علی سلمان تاکید کرد: رژیم بحرین باید به این مردم تکیه کرده و خواسته های مشروع و قانونی آنان را برآورده کند زیرا در غیر این صورت، زیان خواهد دید.

وی خاطرنشان کرد: توکل این مردم به خداوند متعال است و این امر، سرآغاز حضور آنان در میادین و تلاش برای احقاق حقوق خود به شمار می رود که به یاری خدا پیروز خواهند شد.

دبیرکل جمعیت وفاق همچنین از حضور گسترده و تاریخی مردم در تظاهرات بسیار قدردانی کرد.

برگزار کنندگان این تظاهرات اعلام کردند که در آن دستکم 300 هزار نفر شرکت داشته اند. 14 فوریه سومین سالگرد انقلاب مسالمت آمیز مردمی بحرین بود.

پربیننده ترین خبرها