هلاکت گروهی از سرکردگان داعش در عراق

هلاکت گروهی از سرکردگان داعش در عراق
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 11:55

یکی از فرماندهان ارشد ارتش عراق از هلاکت شماری از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام ( داعش) و دستگیری شمار دیگری از آنها در 72 ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالامیر الزیدی" فرمانده عملیات دجله در بیانیه ای اعلام کرد: عناصر جنایتکار داعش در اغلب حملات خود از شیوه جنگ و گریز استفاده می کنند و از درگیری مستقیم با نیروهای امنیتی هراس دارند و آنها برای فرار از حملات ما، به مناطق مسکونی پناه می برند.

وی تاکید کرد: نیروهای ارتش در عملیات ویژه خود در مرزهای اداری استان های دیاله، کرکوک و صلاح الدین در 72 ساعت گذشته شماری از سرکردگان این گروه را به هلاکت رسانده و یا دستگیر کردند.

فرمانده عملیات دجله افزود: اغلب عناصر داعش بی سواد هستند و فریب تفکرات گمراه کننده و فتواهای ویرانگری را خورده اند که سعی دارد تا امنیت و ثبات را برهم بزند، و کشتن بیگناهان و ویران کردن خانه ها و مراکز مهم و حیاتی کشور را مجاز می داند.

وی همکاری عشایر در نبرد برای نابودی گروههای تروریستی در مناطق مختلف را مثبت توصیف کرد و گفت: سطح همکاری مردم با نیروهای امنیتی روزافزون است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها