تروریسم در برابر ملت و ارتش سوریه ناتوان است

تروریسم در برابر ملت و ارتش سوریه ناتوان است
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 21:21

دمشق، العالم ـ عضو مجلس الشعب (پارلمان) سوریه تاکید کرد: پیشرفتی که ارتش سوریه در روزها و ماه‌های اخیر به ثبت رساند، نشان می‌دهد که تروریسم در این کشور جایی نداشته و گروه‌های تروریستی توان مقابله با ارتش و ملت سوریه را ندارند.

"شریف شحاده" شامگاه دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم با اشاره به محاصره منطقه "یبرود" توسط ارتش سوریه، گفت: پیشروی ارتش در این منطقه که در مرکز سوریه میان حمص و دمشق و میان حمص و لاذقیه واقع است به گونه ای می باشد که منجر به پایان یافتن هرچه سریعتر درگیری ها خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به درگیریهای خونین میان گروه های تروریستی در سوریه، اظهار داشت: این گروهها و باندها با همدیگر می جنگند و همدیگر را از بین می برند چراکه آنها فاقد یک ایدئولوژی و عقیده و استراتژی هستند و فقط بخاطر کسب منافع شخصی می جنگند از این رو زمانی بر سر یک چاه نفت و زمانی برای سرقت یک بانک و یا باجگیری از مردم می جنگند و ما شاهد این درگیریها میان گروهک های تروریستی داعش و جبهه النصره و داعش و ارتش آزاد و همچنین میان ارتش موسوم به آزاد و تیپ های الاسلام (الویة الاسلام) هستیم و آنها بالاخره همدیگر را نابود خواهند کرد.

شحاده در ادامه از موضع عربستان در قبال بحران سوریه به شدت انتقاد کرد و افزود: موضع عربستان از همان ابتدای بحران سوریه کاملا مشخص و آشکار است، زیرا کشور سعودی از تروریست ها حمایت و آنها را تجهیز می کند و به سوریه اعزام می کند.

وی تاکید کرد: عربستان کشوری حامی تروریسم است و همواره از گروه های تروریستی در تمام جهان حمایت می کند اما این تروریسم روزی به آن کشور خواهد رسید و دامن سعودی ها را خواهد گرفت. 

tt-24-10

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها