صحنه‌هایی از درگیری‌های اردوگاه یرموک در سوریه

يکشنبه 3 فروردين 1393 - 21:49

دمشق – یرموک- جبهه خلق برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل، با اعلام شکست همه طرح‌ها برای پایان بحران اردوگاه آوارگان فلسطینی "یرموک" در سوریه، گروه های مسلح را مسئول شکست این تلاشها دانست.

خانم "دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه از اردوگاه یرموک گزارش داد، اوضاع این اردوگاه پس از ناکامی همه طرح‌های مسالمت آمیز بین گروه‌های فلسطینی و افراد مسلح بسیار پیچیده شده است و گروه‌های تروریستی با استفاده از تونلهایی که قبلا حفر کرده بودند به اردوگاه بازگشتند. 
یکی از فرماندهان عملیاتی گروه‌های فلسطینی با اشاره به ساختمانی در اردوگاه یرموک به خبرنگار العالم گفت: در این ساختمان گروهی از عناصر "جبهه النصره" و چند گروه مسلح دیگر و چند تک تیرانداز حضور دارند. آنها از کسانی هستند که توافقنامه اخیر را نقض کردند.
خبرنگار العالم ادامه داد؛ گروه‌های فلسطینی طی برهه اخیر تلاش کردند با همکاری دولت سوریه اوضاع انسانی این اردوگاه را سر و سامان دهند؛ ولی این تلاشها به دلیل اقدامات گروه های مسلح به نتیجه نرسید.
"جمعه عبدالله" از فرماندهان جبهه خلق برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل به خبرنگار العالم گفت: گروه های فلسطینی که دچار تردید هستند باید در خصوص چگونگی مقابله با باندهای مسلح تصمیم خود را بگیرند.
جمعه عبدالله خاطرنشان کرد: طرحی که برای حل سیاسی بحران اردوگاه یرموک در حال اجرا بود، به دلیل اقدامات باندهای مسلح دیگر پذیرفتنی نیست.
حدود 20 هزار نفر بیش از یک سال است که در اردوگاه یرموک در شرایط بسیار دشواری گرفتار شده‌اند و باندهای تروریستی از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.
FF-23-11:32

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها