سران برجسته داعش در عراق به هلاکت رسیده‌اند

سران برجسته داعش در عراق به هلاکت رسیده‌اند
دوشنبه 4 فروردين 1393 - 13:40

نیروهای امنیتی عراق با وارد کردن تلفات سنگین به عناصر گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش)، منطقه بهرز در جنوب شهر بعقوبه را به کنترل خود درآورده و از لوث این عناصر پاکسازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرلشکر "جمیل الشمری" رئیس پلیس استان دیاله در بیانیه ای اعلام کرد: درگیریهای شدیدی میان نیروهای مشترک پلیس و ارتش و عناصر تروریستی داعش و همپیمانان آنان در برخی نواحی بهرز روی داد که به پیروزی قطعی ما وشکسته شدن ابهت تررویستها و عناصر تندرو منجر شد که درصدد ایجاد هرج ومرج و کشتن افراد بی گناه این منطقه بودند.

الشمری خاطرنشان کرد: درهمه نواحی بهرز امنیت برقرار شده و نهادهای امنیتی درپی وارد کردن ضربات سنگین به عناصر دشمن، هم اکنون شمارش تلفات آنان را آغاز کرده اند.

وی با تشکر از همکاری مثبت ساکنان منطقه بهرز با نیروهای امنیتی گفت: اهالی منطقه با ارایه اطلاعات دقیق درباره محل حضور تروریست ها به ما کمک می کنند و این مساله در یکسره شدن درگیری به نفع ارتش و وارد آوردن تلفات سنگین به دشمن نقش زیادی داشته است.

الشمری با اشاره به تلفات سنگین گروه داعش در جریان درگیریها در منطقه بهرز و کشته شدن بارزترین سرکردگان این گروه گفت: همکاری ساکنان منطقه با نیروهای امنیتی این پیامی قوی را به دشمنان داد که آنها آرزوی تسلط بر یک وجب از خاک دیاله را به گور خواهند برد و شجاعت نیروهای امنیتی نیز از دیگر عوامل موثر در پایان درگیری درطول چند ساعت بود.

"عامر المجمعی" استانداردیاله نیز گفت: وضعیت امنیتی منطقه بهرز در جنوب بعقوبه مناسب بوده و این منطقه کاملا تحت کنترل است.

وی از قدرت و توانمندی نهادهای امنیتی درمقابله با چالشها ابراز اطمینان کرد و ساکنان منطقه را به همکاری و تلاش برای فرصت ندادن به آشوبگران جهت ایجاد هرج و مرج فرا خواند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها