عملیات پاکسازی تپه راهبردی نزدیک مرز ترکیه + فیلم

سه شنبه 12 فروردين 1393 - 09:17

ارتش سوریه کنترل تپه راهبردی "45" در حومه لاذقیه را در دست گرفت.

"حسام زیدان" خبرنگار شبکه العالم روز سه‌شنبه در گزارشی از اطراف شهر "کسب" در حومه شمالی "لاذقیه" تأکید کرد، نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی تپه راهبردی 45 را تحت کنترل خود در آوردند، و شمار بسیاری از عناصر مسلح را در این منطقه به هلاکت رساندند.
این تپه مشرف بر راه‌های امدادرسانی اصلی و فرعی عناصر مسلح در حومه لاذقیه است، و کنترل آن راه را بر هر گونه کمک و پشتیبانی زمینی این منطقه که هم مرز با ترکیه است، خواهد بست.
"محمود محمد" کارشناس سوری به خبرنگار العالم گفت: تپه 45 بر همه دشت‌های منطقه "اسکندرون" و همه مناطق مرزی که تروریستها سعی می‌کنند از آنجا با سلاح سبک و سنگین وارد سوریه شوند، مشرف است.
خبرنگار العالم افزود: نیروهای پیاده نظام ارتش سوریه با تاکتیک‌های جدید و با سرعت عمل بسیار بالا تپه 45 را تحت کنترل خود در آوردند. در این عملیات، یگانهایی از نیروهای ویژه هر یک به صورت جداگانه روی یک هدف متمرکز شدند، که درنتیجه آن شمار قابل توجهی از تروریستها به هلاکت رسیدند؛ و آنهایی هم که زنده مانده بودند از منطقه گریختند.
عملیات ارتش سوریه در اطراف شهر کسب در حومه لاذقیه ادامه دارد و نیروهای ارتش در حال تنگ تر کردن محاصره تروریستها و تعقیب آنها تا مناطق مرزی ترکیه هستند.

پربیننده ترین خبرها