بازیکن سابق آرسنال انگلیس به داعش پیوست + عکس

بازیکن سابق آرسنال انگلیس به داعش پیوست + عکس
يکشنبه 17 فروردين 1393 - 10:18

یکی از بازیکنان سابق و معروف باشگاه "آرسنال" انگلیس به گروه تروریستی "داعش" در سوریه پیوست.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "میرور" چاپ انگلیس در خبری اعلام کرد: بازیکن سابق آرسنال که قبلاً همراه "کریستیانو رونالدو" در تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا بازی می کرد ، به یک گروه مسلح بی رحم در سوریه پیوست .
میرور نوشت : بازیکن سابق آرسنال از دو سال پیش تاکنون به فردی افراطی تبدیل شده است، و تصویر وی در حالی که چهره خود را پوشانده است و کلاشنیکوف به دست دارد ، در دو فیلم منتشر شده در سایت های اینترنتی متعلق به گروه های مسلح، دیده می شود.
این روزنامه انگلیسی خاطرنشان کرد: این بازیکن در تیم فوتبال پرتغال به خوبی درخشید سپس به تیم آرسنال انگلیس پیوست و هم اکنون خود را ابوعیسی اندلسی نامیده است. داعش گروهی مسلح وابسته به القاعده است که به علت ارتکاب جنایات مختلف و بریدن سر مردم استان رقه (شمال سوریه ) معروف شده است.  
ابوعیسی در این دو فیلم به زبان انگلیسی که لهجه پرتغالی در آن مشهود است ، می گوید : "ما به کمک های همه جانبه نیاز داریم . شهرهای زیادی را اشغال کرده ایم و تعالیم اسلامی را در این شهرها اجراء می کنیم و در مناطقی نیز از کفار خراج می گیریم."
میرور اعلام کرد: سخنان ابوعیسی در این دو فیلم مملو از بغض و کینه توزی است، در حالی که این سخنان کینه توزانه شایسته یک ورزشکار نیست. ابوعیسی می گوید: "اگر در کشورهای غربی زندگی می کنید ، نمی توانید فرزندان خود را کنترل کنید و مسلمانان در برخی از کشورهای غربی فرزندان خود را به مدارس کفار می فرستند. چه کسی به فرزندان آنها درس می دهد؟ معلم آنها شاید همجنس باز یا فروشنده مواد مخدر باشد یا به آنها تجاوز کند. شما باید فرزندان خود را از این حیوانات کثیف حفظ کنید حیواناتی که خداوند آنها را بدترین مخلوقات خود نامیده است . آیا شما ترجیح می دهید که با بدترین مخلوقات خدا زندگی کنید یا با مجاهدین (تروریست ها در سوریه) ؟ ".  
باشگاه آرسنال تحقیقاتی را برای صحت و سقم همکاری ابوعیسی اندلسی با داعش آغاز کرده است .
بازیکن دیگری به نام " نزار طرابلسی " که در باشگاه های آلمان توپ زده است، در سوریه با القاعده همکاری می کند.
اسامه بن لادن مؤسس گروه تروریستی القاعده نیز یکی از حامیان اصلی باشگاه آرسنال انگلیس بود .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها