فعال بحرینی: سازمان ملل در حوادث بحرین مسئول است

فعال بحرینی: سازمان ملل در حوادث بحرین مسئول است
شنبه 30 فروردين 1393 - 12:58

منامه (العالم) – معاون دبیرکل تشکل دموکراتیک بحرین با اشاره به سکوت سازمان ملل متحد و مجامع بین المللی در قبال اقدامات خشونت آمیز رژیم آل خلیفه، سازمان ملل را در ارتباط با حوادث این کشور مسئول دانست.

"محمد الدرازی" روز شنبه درمصاحبه با شبکه العالم با بیان اینکه راه پیمایی‌های مردم در مناطق مختلف بحرین همچنان ادامه دارد، مسئولان رژیم آل خلیفه را به توسل به خشونت و راه کار امنیتی برای پایان دادن به اعتراض های مسالمت آمیز مردمی دراین کشور متهم کرد.
الدرازی افزود: مردم بحرین روز جمعه نیز با برگزاری راه پیمایی های گسترده درمناطق مختلف، شهادت عبدالعزیز العبار و نیز تهدید به اخراج شیخ حسین نجاتی نماینده آیت الله سید علی سیستانی از بحرین و فرستادن وی به عراق را محکوم کردند.
معاون دبیر کل تشکل دموکراتیک بحرین با بیان اینکه مردم بحرین از رهبران ملی و دینی خود حمایت می کنند، اظهار داشت: مقامات آل خلیفه با توسل به خشونت و راه کار نظامی، اعتراض های مردمی در بحرین را سرکوب می‌کنند اما در این زمینه شکست خورده‌اند، زیرا مردم بحرین عزم خود را برای ادامه اعتراض‌ها تا زمان تحقق کامل اهداف و حقوق خود اعلام کرده‌اند.
الدرازی همچنین گفت که این گونه اقدامات می‌تواند برخشم مردم بحرین بیافزاید و این اقدامات تحریک آمیز و اعمال محدودیت‌های مستقیم و غیرمستقیم بر آیت الله نجاتی، وی را از عمل به وظیفه دینی و اجتماعی خود باز نمی دارد.
معاون دبیرکل تجمع دموکراتیک بحرین با اشاره به سکوت محافل و سازمان های بین المللی به ویژه سازمان ملل درقبال جنایت های رژيم آل خلیفه علیه ملت بحرین، خاطرنشان کرد که  سازمان ملل مسئول همه حوادثی است که دربحرین اتفاق می افتد، زیرا منشور سازمان ملل، از این سازمان می خواهد که خیلی فوری برای مقابله با هرگونه ظلم و ستم درحق هریک از ملت های دنیا وارد عمل شود اما متاسفانه این سازمان، کشتار، بازداشت و اخراج مردم بحرین را نادیده می گیرد.
وی تصریح کرد که از زمان شروع انقلاب مردم بحرین در فوریه 2011 ، حدود 160 نفر شهید شده و هزاران نفر از مردم بحرین بازداشت یا آواره شده اند و طایفه گری به بیشترین حد خود رسیده است و همه این اقدامات در برابر بی توجهی جامعه بین المللی صورت می گیرد.
الدرازی خاطرنشان کرد: شرکت‌های روابط عمومی که با دریافت هزاران دینار از رژیم آل خلیفه برای بهبود وجهه این رژیم در سطح جهانی تلاش می کنند، باید بدانند که از این اقدامات نفعی نخواهند برد، زیرا جهانیان پی برده‌اند که ملت بحرین درتحقق خواسته‌های خود از جمله آزادی، دموکراسی و تشکیل دولت منتخب اصرار دارند و به هیچ وجه از خواسته هایشان کوتاه نخواهند آمد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها