پلیس الانبار 6 تروریست داعش را به هلاکت رساند

پلیس الانبار 6 تروریست داعش را به هلاکت رساند
شنبه 6 ارديبهشت 1393 - 20:31

نیروهای پلیس استان الانبار، شش تروریست از گروهک داعش از جمله دو انتحاری را در شمال الرمادی در حالی به هلاکت رساندند که شماری از عناصر مسلح، یک حوزه ستاد انتخاباتی را به طور کامل با استفاده از بمب، منفجر کردند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع آگاه در پلیس استان الانبار به خبرگزاری السومریه نیوز گفت: نیروهای پلیس استان الانبار و محافظان جبار العسافی، افسر منطقه البوعساف در شمال شهر رمادی، مرکز استان الانبار، ظهر امروز با شش تن از عناصر مسلح داعش که سعی داشتند به این منزل حمله کنند، درگیر شدند و آن ها را به هلاکت رساندند. در میان کشته ها دو انتحاری شناسایی شدند که کمربند انتحاری بسته بودند.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، خاطرنشان کرد، نیروهای پلیس پس از این حادثه به سرعت خود را به محل درگیری رساندند و منطقه را به محاصره در آوردند.

این در حالی است که فرمانده گروهک تروریستی "گردان های انصار" که مسوول اشغال ساختمان های دولتی در فلوجه بود، روز شنبه به همراه چهار تن از همراهانش که دوتن از آن ها سعودی بودند، به هلاکت رسیده است.

بر پایه این گزارش، عناصر یک گروه مسلح تروریستی، یک حوزه انتخاباتی در غرب الرمادی را با استفاده از بمب هایی که اطراف آن کار گذاشته بودند، به طور کامل منفجر کردند.

کمیساریای عالی و مستقل انتخابات عراق، در تاریخ 11 مارس 2014 از گشایش 37 مرکز اخذ کارت های الکترونیکی رای گیری در استان الانبار خبر داده بود.
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها