تروریست‌های انگلیسی از بستگان خود کمک می‌خواهند

تروریست‌های انگلیسی از بستگان خود کمک می‌خواهند
دوشنبه 8 ارديبهشت 1393 - 20:07

العالم - به نوشته یک روزنامه انگلیسی، تروریست‌های تبعه انگلیس که در سوریه در حال جنگ هستند، با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی از خانواده های خود کمک مالی درخواست کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "دیلی استار" امروز (دوشنبه) نوشت: تروریست های انگلیسی در حال جنگ در سوریه، ضمن انتقاد از مسلمانان هم وطن خود به دلیل بی توجهی به وضع به اصطلاح "جهادی"های انگلیسی، از آنها خواستند به خانواده 20 انگلیسی که در سوریه کشته شده اند، کمک کنند.

دیلی استار افزود: "جهادی"های انگلیسی که علیه دولت دمشق می جنگند از مسلمانان هم میهن خود انتقاد کرده اند، چرا که آنها ترجیح می دهند پول خود را صرف خوردن غذا در رستوارن ها یا خرید پلی استیشن کنند اما از "جهاد" در سوریه حمایت نمی کنند.

این روزنامه خاطرنشان می کند که تروریست های انگلیسی درحالی که نقاب به چهره داشتند از مسلمانان انگلیس خواستند به خانواده های کشته شدگان از جمله "عبدالوحید مجید" کمک کنند؛ وی اولین تبعه انگلیس بود که با منفجر کردن یک کامیون بمب گذاری شده در زندان مرکزی حلب در فوریه گذشته، دست به عملیات انتحاری زد.

یکی از این افراد نقابدار می گوید: بر مسلمانان انگلیس واجب است که یا برای کسانی که در سوریه مبارزه می کنند کمک های مالی بفرستند و یا از خانواده کسانی که در جنگ کشته شده اند با پرداخت مبلغی هرچند اندک حمایت کنند.

یک تروریست دیگر نیز در این ویدئو خطاب به هم وطنان خود می گوید: شما باید از خودتان خجالت بکشید که به قدر کافی پول برای غذا خوردن در رستوران و خرید لباس و ماشین نو دارید اما برای کمک به خانواده "شهدا" پولی ندارید!

دستگاههای امنیتی انگلیس می گویند حدود 700 تبعه انگلیس به سوریه سفر کرده اند و در کنار گروههای تروریستی، علیه دولت و مردم سوریه می جنگند و از این تعداد تاکنون دست کم 20 نفر کشته شده اند.

پربیننده ترین خبرها