حضور مراجع و اهالی نجف در انتخابات + ویدیو

چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 21:39

مراجع، روحانیون و اهالی شهر نجف اشرف با حضور گسترده در مراکز رای گیری،12 نماینده شهر خود را انتخاب کردند.

خبرنگار العالم از نجف گزارش داد، به محض آغاز رای گیری در شهر نجف، اهالی این شهر در پای صندوق های رای حاضر شدند تا 12 نماینده مورد نظر خود را برای عضویت در پارلمان عراق، انتخاب کنند.

مراجع و روحانیون شهر نجف نیز در این رای گیری شرکت کردند. یکی از روحانیون نجف در گفت وگو با خبرنگار العالم با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات و نقش قابل توجه این حضور در اصلاح پارلمان عراق و پویایی آن در مسیر خیر و صلاح مردم، خاطرنشان کرد:عراقی ها خوب می دانند که مرجعیت نجف اشرف با در پیش گرفتن مواضع تاریخی همواره به منافع عراق با تمام اقوام، طوایف، ادیان و مذاهب آن می اندیشد.

 دعوت مراجع و روحانیون برای مشارکت در انتخابات پارلمانی، در حضور گسترده رای دهندگان در این انتخابات تجلی یافت، به گونه ای که حتی افراد سالخورده و بیمار نیز پای صندوق های رای آمدند تا در ترسیم سرنوشت عراق، شریک باشند.

یکی از رای دهندگان در گفت وگو با خبرنگار العالم، انتخابات پارلمانی عراق را جشن سراسری انتخابات توصیف کرد واز عراقی ها خواست برای شرکت در این جشن از یکدیگر سبقت بگیرند. وی گفت: مفتخرم که در این انتخابات شرکت می کنم.

یکی دیگر از رای دهندگان تاکید کرد: با امید به این که انتخاباتی سالم برگزار شود، با انگیزه ای قوی در این انتخابات شرکت کرده ام.

یکی از زنان رای دهنده عراقی نیز به خبرنگار العالم گفت: زنان با حضور گسترده در انتخابات برای انتخاب نمایندگان اصلح، امیدوارند که این نمایندگان بتوانند اوضاع ناگوار عراق را تغییر دهند و به شهروندان خدمت کنند.

30-4- 17:30k

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها