برآشفتگی صهیونیست ها از آشتی ملی در فلسطین

برآشفتگی صهیونیست ها از آشتی ملی در فلسطین
پنج‌شنبه 11 ارديبهشت 1393 - 13:30

العالم - آشتی ملی که به وحدت و یکپارچگی مردم فلسطین و تحکیم مواضع آنان در برابر سرکشیهای اشغالگران می انجامد، همانند صاعقه ای بر سر صهیونیستها فرود آمد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: آشتی ملی فلسطینها محافل اسرائیلی را غافلگیر کرد.احزاب چپگرای اسرائیل، دولت را به ناکامی حفظ ابومازن متهم کرد و راستگراها می گویند ابو مازن از همان ابتدا قابل اعتماد نبود.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در این باره پخش کرد.

نتانیاهو گفت: ابو مازن بجای اینکه برای آشتی با اسرائیل گام بردارد برای آَشتی با حماس گام برداشت.باید از این میان یکی از آنها را انتخاب کند.

"یسرائیل کاتس" وزیر اسرائیلی از فراکسیون لیکود به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: محمود عباس حاضر نیست به یهودیت دولت اسرائیل اعتراف کند و از طرح بازگشت هزاران پناهنده به سرزمینی که از آن کوچ کردند چشم پوشی نمی کند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به بیانیه "اویگدور لیبرمن" وزیر خارجه اسرائیل اشاره کرد.در این بیانیه آمده است، "امضای توافقنامه تشکیل دولت وحدت ملی میان فتح و حماس بمثابه امضای خاتمه دادن به مذاکرات تشکیلات خودگردان فلسطین با اسرائیل است".

گزارشگر اسرائیلی گفت: "تزیپی لیونی" وزیر دادگستری اسرائیل تا کنون اظهاراتی را در این باره ارائه نداده است.از نظر وی باید منتظر نتایج این رویداد شد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات "نفتالی بنت" رئیس حزب بیت یهودی را در این باره پخش کرد.

وی گفت: با امضای توافقنامه بین فتح و حماس و جهاد اسلامی، تشکیلات خودگردان فلسطین به بزرگترین سازمان تروریستی جهان تبدیل می شود.

وی مدعی شد: ما هیچ صحبتی با آدم کشها نداریم.

پربیننده ترین خبرها