18کشته و 50 زخمی در انفجارهای تروریستی سوریه

18کشته و 50 زخمی در انفجارهای تروریستی سوریه
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 13:34

18 شهروند سوری در اثر وقوع دو انفجار تروریستی در ریف حماه در این کشور کشته و بیش از 50 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، در پی دو انفجار تروریستی در منطقه جدرین و الحمیری واقع در ریف حماه 18 شهروند از جمله یازده کودک کشته و بیش از پنجاه نفر دیگر مجروح شدند.

یک منبع در استان حماه به خبرنگار دولتی سوریه (سانا) امروز جمعه گفت: یک تروریست، خودروی بمب گذاری شده خود را در مرکز منطقه جدرین در ریف حماه منفجر کرد که به کشته شدن 17 شهروند از جمله یازده کودک و زخمی شدن بیش از پنجاه نفر منجر شد. در جریان این انفجار خسارتهای زیادی نیز به تعدادی از منازل وارد شد.

این منبع افزود: یک تروریست دیگر نیز خودروی بمب گذاری شده خود را در مرکز منطقه الحمیری در ریف حماه منفجر کرد که باعش کشته شدن یک شهروند سوری و زخمی شدن برخی دیگر شد.

هفته نامه المنار چاپ فلسطین امروز جمعه به نقل از منابع ویژه خود فاش کرد: آمریکا و فرانسه در حال تحمیل طرح هایی اجباری بر عربستان، قطر و ترکیه برای افزایش عملیات تروریستی با خودروهای بمب گذاری شده در مراکز شهرهای سوریه و پرتاب موشک به محله های مختلف دمشق پایتخت سوریه هستند.

این منابع خاطرنشان کردند: پیروزی های ارتش سوریه در ریف دمشق، گروه های تروریستی را به شلیک خمپاره به مراکز شهرهای سوریه و انفجار بمب برای ایجاد هراس در مردم پیش از انتخابات ریاست جمهوری سوق داده است. این انتخابات ابتدای ماه ژوئن برگزار خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها