پیشروی جدید ارتش سوریه در حلب + فیلم

شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 10:56

نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی ویژه، با پیشروی در محور شهرک صنعتی منطقه شیخ نجار در شهر حلب، وارد نبردی شدید با افراد مسلح شدند.

"حسین مرتضی" مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه روز شنبه گزارش داد، در این عملیات شمار زیادی از افراد مسلح کشته و سلاح های آنها منهدم شد؛ ارتش سوریه همچنین توانست تپه راهبردی مقابل زندان مرکزی حلب را به کنترل خود درآورد.
حسین مرتضی تأکید کرد: هدف از این عملیات ویژه، دور زدن شهرک صنعتی در شهر حلب بود.
وی با اشاره به درگیری های سنگین ارتش با گروه‌های مسلح، افزود: نیروهای ویژه ارتش، به سمت منطقه کاستیلو برای قطع راه امداد رسانی به افراد مسلح و گشودن گذرگاه جدیدی به سمت منطقه اللیرمون پیشروی کردند، و صحنه نبرد شاهد استقرار نیرو و تیراندازی تک تیراندازها بود.
حسین مرتضی تأکید کرد: این منطقه یکی از دشوارترین و خطرناکترین مناطق بود به گونه‌ای که افراد مسلح در پشت استحکامات زیاد و درون تونل ها سنگر گرفته بودند.
یکی از افسران ارتش سوریه در این منطقه گفت: به یاری خداوند، پناهگاهها وسنگرهای تروریست ها هدف قرار گرفت و شمار زیادی از آنها از پای در آمدند؛ و خودروهای مجهز آنها به سلاحهای تیربار به غنیمت گرفته شد.
وی تأکید کرد: ما به یاری خداوند به کار خود برای کسب دستاوردهای بیشتر و تکمیل آن تا آخرین قطره خون خود ادامه می دهیم.
حسین مرتضی خاطرنشان کرد: خودروهای افراد مسلح همراه با سلاح و تجهیزات و بلدوزرهای آنها باقی مانده است و اکثر اجساد متعلق به اتباع غیرسوری است. یکی از اهداف این عملیات، قطع کردن راه امداد رسانی به افراد مسلح و نزدیک شدن بیشتر به زندان مرکزی حلب و محاصره شهرک صنعتی بود.

tt-2-22:32

پربیننده ترین خبرها