سفر هیأت نظامی ترکیه به فلسطین اشغالی

سفر هیأت نظامی ترکیه به فلسطین اشغالی
يکشنبه 14 ارديبهشت 1393 - 12:26

منابع رسانه‌ای از سفر هیأتی نظامی از ترکیه به فلسطین اشغالی برای اطلاع از اوضاع منطقه از طریق همتایان صهیونیست خود و وضعیت مرزهای سوریه و فلسطین خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "المنار" به نقل از این منابع تأکید کرد که این هیأت نظامی ترکیه‌ای حامل نامه‌ای از نخست وزیر این کشور "رجب طیب اردوغان" برای "بنیامین نتانیاهو" رئیس کابینه رژیم صهیونیستی است.
گفته می‌شود که اردوغان در این نامه از تمایل شدید ترکیه برای ارتقای سطح روابط با رژیم صهیونیستی و اتخاذ مواضعی یکپارچه در قبال مسائل منطقه خبر داده است.
بر اساس این گزارش، مناطق مرزی سوریه و فلسطین اشغالی به صورت پیوسته شاهد تحرکات نظامیان رژیم صهیونیستی جهت ارائه حمایتهای نامحدود به گروه‌های مسلح و تروریستی در سوریه است. رژیم صهیونیستی علاوه بر این حمایتها، تروریستهای مجروح را برای درمان به بیمارستانهای نظامی خود در فلسطین اشغالی منتقل می کند.
پیش از این نیز کانال یک رژیم صیهونیستی در گزارشی خبری تأکید کرده بود که یگان موشکی این رژیم به نام "میتار" برای پشتیبانی از گروه‌های مسلح در سوریه در بخش اشغال شده جولان استقرار یافته است.
این شبکه صهیونیستی خاطرنشان کرد که هدف از استقرار این یگان موشکی، جلوگیری از عملیات ارتش سوریه برای باز پس گیری مناطق اشغال شده توسط باندهای مسلح و هدف قرار دادن نیروهای ارتش سوریه در جولان است.

پربیننده ترین خبرها