افشای رابطه2 ساله سران مخالفان سوری با اسرائیل

افشای رابطه2 ساله سران مخالفان سوری با اسرائیل
جمعه 19 ارديبهشت 1393 - 11:54

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" از دیدار روز پنجشنبه "یتسحاق هرتسوغ" رئیس معارضان رژیم صهیونیستی با جمعی از سرکردگان مخالفان نظام سوریه در برلین خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت افزود: "هرتسوغ در گفت وگو با مخالفان نظام سوریه تصریح کرد؛ نباید در برابر این حقیقت که محور ایران – حزب الله هرچه را که بخواهند در سوریه انجام می دهند، سکوت کرد". 

پایگاه خبری صهیونیستی "والاه" نیز گزارش داد: رئیس معارضان رژیم صهیونیستی حدود دو سال است که با سرکردگان مخالفان سوری در ارتباط است.

"کمال لبوانی" عضو ائتلاف مخالفان خارج نشین سوریه نیز در گفت وگو با پایگاه "والاه" اذعان کرد: ما پس از سرخوردگی و ناامیدی از حمایت همه کشورها از گروههای مخالف سوری، دست به دامن اسرائیل شدیم.

وی مدعی شد که در صورت ترک بلندیهای اشغالی جولان از سوی رژیم اسرائیل در ازای به رسمیت شناختن این رژیم از سوی مخالفان سوری، فرصت تاریخی و سرنوشت سازی برای صلح میان ملت سوریه و رژیم اسرائیل فراهم خواهد شد.

پیش از این رسانه های خبری از کمک تسلیحاتی و پزشکی رژیم اسرائیل به مخالفان مسلح در سوریه خبر داده بودند و در یک مورد نیز تصویر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در حال عیادت از مجروحان گروههای مسلح سوری در بیمارستان های فلسطین اشغالی منتشر شد.

پربیننده ترین خبرها