هلاکت 100 تروریست داعش در فلوجه

هلاکت 100 تروریست داعش در فلوجه
شنبه 20 ارديبهشت 1393 - 22:48

یک منبع در فرماندهی عملیات الانبار عراق از عملیات جدید نیروهای نظامی و هلاکت 100 تروریست "داعش" و آزادی سه منطقه در جنوب شهر فلوجه خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع در گفت وگو با "سومریه نیوز" خاطرنشان کرد: نیروهایی از یگان واکنش سریع نیروی زمینی، نیروی هوایی ارتش، لشکر زرهی 36 و نهاد مبارزه با تروریسم عراق، در عملیاتی مشترک توانستند مناطق النعیمیه، الجامعه و الهیاکل در جنوب شهر فلوجه را از دست تروریست ها آزاد کنند.
این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: این نیروها همچنین توانستند 100 عنصر تروریست "داعش" را به هلاکت برسانند و هفت نفربر زرهی، یک خودرو و یک منزل بمب گذاری شده را منهدم کنند.
وی گفت: نیروهای ارتش عراق امروز منطقه الفلاحات در غرب فلوجه را از وجود عناصر داعش پاکسازی کردند و کنترل آن را به دست گرفتند.
"عباس البیاتی"عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق نیز با بیان این که عملیات اخیر ارتش آغازی برای پایان دادن به حضور گروه تروریستی داعش در این کشور است، گفت: هفته آینده الانبار از وجود این تروریست ها پاکسازی خواهد شد و عملیات نظامی در این منطقه پایان خواهد یافت.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها