وزیر مصری: قرضاوی نزد روان‌پزشک برود!

وزیر مصری: قرضاوی نزد روان‌پزشک برود!
چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 11:30

وزیر اوقاف مصر به قرضاوی پیشنهاد کرد که برای معالجه نزد روانپزشک برود، زیرا «حال او طبیعی نیست و از آنجا که از علما محسوب می‌شود، رها کردن او در این حال برای تفکر صحیح اسلامی، خطرناک است».

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر در بیانیه ای رسمی گفت: پیش از این چندین بار تاکید کرده ام که یوسف قرضاوی راه صحیح را گم کرده است و از دست رفتن حکومت اخوان المسلمین، هوش و حواس او را از بین برده و او را دچار سردرگمی کرده که در نتیجه، فتواهایی مغرضانه داده که تروریسم و فساد را تثبیت می کند.

وزیر اوقاف مصر همچنین در خصوص فتوای اخیر قرضاوی مبنی بر "حرام بودن شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب یک شخص معین"، گفت: من بیانیه الازهر را در مورد این فتوا تائید می کنم. این فتوا نادرست، گمراه کننده، مغرضانه و همراه با تندروی است و با شریعت اسلامی تعارض دارد، زیرا شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است و اسلام ما را به مشارکت و سازندگی در تمام اموری که موجب اصلاح امور کشور و بندگان است، تشویق می کند.

این وزیر مصری در ادامه از دانشگاه الازهر خواست تا تمام مدارک قرضاوی را که از آن دانشگاه دریافت کرده، باطل کند چرا که او منکر وطن و الازهر شده است. "جمعه" همچنین انحلال شاخه اتحادیه علمای مسلمین (وابسته به قرضاوی) در قاهره و ممنوعیت فعالیت اعضای آن را خواستار شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها