نجات کودک 15 ماهه‌ای که از طبقه یازدهم سقوط کرد + عکس

نجات کودک 15 ماهه‌ای که از طبقه یازدهم سقوط کرد + عکس
پنج‌شنبه 25 ارديبهشت 1393 - 19:13

در حادثه ای عجیب و کم نظیر، کودکی 15 ماهه پس از سقوط از طبقه یازدهم جان سالم به در برد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم موسی دایب کودک 15 ماهه ای است که در شهر مینیاپلیس امریکا از بالکن آپارتمانی در طبقه یازدهم سقوط کرد، اما بخت با او یار بود و روی تلی از خاک اره افتاد و زنده ماند.

این کودک سومالیایی تبار از طبقه یازدهم یک ساختمان بلند مرتبه در شهر منیاپولیس به پایین سقوط کرده و از ناحیه دو دست دچار شکستگی شده است.

موسی اکنون به کمک وسایل پزشکی تنفس می‌کند، اما پزشکان می‌گویند که احتمالا از این واقعه به طرز "معجزه آسایی" جان به در خواهد برد. او  که به دلیل وجود تل خاک اره از برخورد با پیاده رو و یک مولد بزرگ برق در نزدیکی محل سقوطش در امان ماند، جراحت های خطرناکی برداشته و در حال حاضر در بیمارستان و تحت مداوا است.

یکی از همسایه ها درباره این حادثه گفت: این اتفاق باورنکردنی است و بی گمان یک معجزه است. این کودک هدیه خداوند به خانواده اش است.

یکی از پزشکان معالج در توضیح این رخداد خاطرنشان کرد: هرچند کودکان بدن منعطف تری نسبت به افراد بالغ دارند اما بی شک این یک معجزه است زیرا کمتر پیش می آید که کودکان از حوادث سقوط نجات پیدا کنند، به ویژه آن که این کودک دچار ضایعه مغزی نشده است.

سومالی تبارهای ساکن امریکا تلاش می کنند برای تامین هزینه های درمان این کودک که لقب "کودک معجزه" گرفته، پول جمع آوری کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها