پیام حمایت محمود عباس از سوریه به بشار اسد

پیام حمایت محمود عباس از سوریه به بشار اسد
جمعه 26 ارديبهشت 1393 - 12:03

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی به رییس جمهوری سوریه ایستادگی مردم و رهبری فلسطین دربرابر هرگونه مداخله خارجی در سوریه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه "سانا"، بشار اسد رییس جمهوری سوریه پیام محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دریافت کرد که در آن بر ایستادگی ملت فلسطین در برابر هرگونه دخال خارجی در سوریه تاکید شد.

این پیام را محمود الخالدی سفیر فلسطین در دمشق در دیدار با فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه تقدیم کرد.

محمود عباس در این پیام بر ایستادگی مردم و رهبری فلسطین در برابر هرگونه مداخله خارجی در سوریه را اعلام کرد و گفت: سرنوشت سوریه درحال حاضر و در آینده بر ملت فلسطین تاثیر خواهد گذاشت چرا که این دولت برادر، درحال و آینده شریک ملت فلسطین است.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین از حمایت های فراگیر و همه جانبه سوریه از پناهندگان فلسطینی درجریان سال های گذشته ستایش کرد و گفت: وضعیت دشواری که شهروندان فلسطینی در آن به سر می برند، نتیجه بحران سوریه می باشد.

درهمین حال، فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه نیز از مردم فلسطین که از ملت سوریه در مقابل تروریسم و کشتار حمایت کردند، قدردانی و تشکر کرد.

وی تصریح کرد: رهبری سوریه به مبارزه با تروریستها و قاتلانی که در مسیر اجرای نقشه ها و طرح های رژیم اسرائیل و غرب، اردوگاه های پناهندگان فلسطینی در سوریه را هدف قرار می دهند، ادامه خواهد داد.

فیصل المقداد افزود: دولت سوریه از هیچ تلاشی برای بازگشت پناهندگان فلسطینی به اردوگاههای خود فروگذار نمی کند.

وی حمایت و پشتیبانی پایدار سوریه از ملت فلسطین را یادآور شد و گفت: آنچه اکنون سوریه با آن روبرو است، جزئی از طرح رژیم اسرائیل به منظور ناکام گذاشتن مسئله فلسطین است زیرا دولت سوریه مخالفت خود را با طرح های صهیونیستی- آمریکایی برای پایمال کردن و تضییع حقوق ملت فلسطین از جمله حق بازگشت آوارگان و تعیین سرنوشت اعلام داشت.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها