حمایت کره شمالی از سوریه در مقابله با تروریسم

حمایت کره شمالی از سوریه در مقابله با تروریسم
يکشنبه 28 ارديبهشت 1393 - 10:39

سفیر کره شمالی در دمشق در دیدار با وزیر کشور سوریه، بر مواضع کشورش در حمایت از ملت، ارتش و دولت سوریه در مقابله با تروریسم تاکید کرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ژانگ سونگ" گفت: ما در کره اطمینان داریم که ملت سوریه با حمایت از دولت به زودی امنیت و ثبات را به کشورش بازخواهد گرداند و یک کشور قدرتمند خواهد ساخت.
وی تاکید کرد که کره و سوریه در مقابله با طمع ورزی های امریکا و رژیم صهیونیستی در یک سنگر می جنگند و روابط میان آنها با مداخلات امریکا و مزدورانش تیره نخواهد شد.
وزیر کشور سوریه نیز در دیدار با سفیر کره شمالی در دمشق راه های تحکیم روابط میان دو کشور را در زمینه های مختلف بررسی کرد.
سرلشکر محمد الشعار در دیدار با ژانگ سونگ با تمجید از مواضع جمهوری دموکراتیک کره در حمایت از ملت و دولت سوریه در خصوص مبارزه با تروریسم تاکید کرد که سوریه با گام های استوار به مبارزه با تروریسم ادامه می دهد و در این زمینه تا کنون دستاوردهای فراوانی داشته است.
سرلشکر الشعار تاکید کرد، مواضع دو کشور در برابر بسیاری از مسایل به خصوص در زمینه تروریسم و حامیان غربی و منطقه ای آن که تلاش می کنند بحران سوریه را تشدید کنند، یکسان است و مردم کره نیز از گذشته تا کنون از سیاست های امریکا آسیب دیده اند.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری که مردم سوریه قصد دارند با وجود بحرانی که کشور را فراگرفته در آن حضور پیدا کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها