بازداشت نوجوان بحرینی به اتهامات واهی!

بازداشت نوجوان بحرینی به اتهامات واهی!
جمعه 2 خرداد 1393 - 13:42

مقامات بحرینی نوجوان یازده ساله را به اتهام حمله به نیروهای امنیتی، تخریب دو دستگاه خودرو و تجمع و ایجاد اغتشاش بازداشت کردند!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "محمد تاجر" یکی از وکلای بحرینی در بیانیه ای اعلام کرد: مقامات بحرینی "جهاد سمیع" نوجوان یازده ساله را با اتهامات جدیدی به مدت هفت روز بازداشت کردند؛ اما این نوجوان گریه کنان این اتهامات را رد کرد.

نیروهای امنیتی این نوجوان را به حمله به نیروی امنیتی، تخریب دو دستگاه خودروی وزارت کشور، تجمع و ایجاد آشوب و اغتشاش و داشتن مواد محترقه متهم کرده اند.

"منارمکی" وکیل همراه این نوجوان بحرینی اظهار داشت: اتهام حمله با توجه به سن کم این نوجوان و توان جسمانی وی، غیرقابل باور است؛ زیرا نمی توان تصور کرد که این فرد به یک نیروی امنیتی که از وی قویتر و از لحاظ سنی بسیار بزرگتر است، حمله کرده باشد. همچنین این نوجوان نمی تواند خودرویی را تخریب کند.

این وکیل بحرینی با توجه به نزدیک بودن امتحانات پایان ترم و استناد به قانون مربوط به کودکان و نوجوانان کم سن و سال و رعایت حال این نوجوان که یکسره گریه می کرد، خواهان تحویل وی به اولدینش شد.

این دومین بار است که جهاد سمیع یازده ساله در بخش کودکان در نزدیکی زندان زنان در ساختمان مرکز فرماندهی استان مرکزی بازداشت می شود.

درهمین حال، جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین نیز با محکوم کردن بازداشت یک بانوی بحرینی به مدت 45 روز به اتهام شرکت در تجمع تاکید کرد: این احکام ظالمانه بیانگر بی پروایی و بی مسئولیتی رژیم در برخورد با ملت و بویژه بانوان بحرینی است که سه سال پیاپی تحت سرکوب سازمان یافته رژیم حاکم هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها