هشدار هنیه درباره انحراف امت اسلامی از نبرد اصلی

هشدار هنیه درباره انحراف امت اسلامی از نبرد اصلی
يکشنبه 4 خرداد 1393 - 12:37

نخست وزیر دولت فلسطین در غزه با تأکید بر ضرورت مقابله با حملات رسانه‌ای علیه مقاومت و مسأله فلسطین، درباره برخی تلاشها برای منحرف کردن امت اسلامی از نبرد اصلی هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "اسماعیل هنیه" روز یکشنبه در افتتاحیه هفتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و جشنواره اتحاد، برضرورت ایجاد راهبرد رسانه‌ای مقاومت تأکید کرد و گفت: اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در زمان و مکان مناسبی در حال برگزاری است. و در این اجلاس باید به شرایط خطرناکی که فلسطین دچار آن است، توجه شود.
هنیه خاطرنشان کرد: در اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی ، به نقش و حمایت ایران از مقاومت فلسطین اشاره می کنیم.
وی تأکید کرد: خط مقاومت و پایداری و ممانعت در برابر رژیم صهیونیستی، نوک پیکان امت باقی خواهد ماند.
هنیه با درخواست از رسانه‌ها برای تأکید بر اهمیت وحدت امت اسلامی اظهار داشت: درخواست ما از رسانه‌ها برای باقی ماندن در حوزه فلسطین و قدس مبالغه آمیز نیست.
هنیه تأکید کرد: تلاشهایی جدی برای منحرف کردن امت اسلامی از نبرد اصلی خود وجود دارد.
اسماعیل هنیه خاطرنشان کرد: از رسانه های عربی و اسلامی دعوت می کنم که بر مشترکات امت اسلامی متمرکز شوند.
اسماعیل هنیه گفت: رسانه ها باید از پرداختن به اختلافات و درگیریهای طایفه‌ای خودداری کنند.
هنیه اظهار داشت: پشت سر هر کدام از نیروهای مقاومت که سلاح حمل می کنند، باید یک نیروی مقاومت قلم به دست حضور داشته باشد. و باید راهبردی رسانه ای در حمایت از مقاومت ایجاد شود.
هنیه خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر در حال تکمیل یهودی سازی قدس است و تلاش می کند مسجد الاقصی را ویران کند. باید راهبردی رسانه‌ای برای حمایت از قدس و هویت آن تدوین شود.
اسماعیل هنیه با اشاره به گذشت 33 روز از اعتصاب غذای بیش از 5 هزار اسیر فلسطینی، اظهار داشت: باید راهبردی رسانه‌ای جهت حمایت از اسرای فلسطینی به وجود بیاید.
اسماعیل هنیه تأکید کرد: بعضی رسانه ها از به کار بردن واژه شهید برای شهدا خودداری کرده و اقدامات اشغالگران را توجیه می کنند.
هنیه درباره آشتی ملی گفت: ما به سوی آشتی ملی رفتیم، زیرا ایمان داریم که وحدت راز قدرت و سلاحی برای مقابله با اشغالگری است.
اسماعیل هنیه خاطرنشان کرد: اقدامات گسترده‌ای برای تحریف مقاومت است تا به عنوان تروریسم معرفی شود.
اسماعیل هنیه تأکید کرد: باید با اینگونه حملات برای تخریب و تحریک رسانه ای ضد مسأله فلسطین، مقابله کرد.
اسماعیل هنیه اظهار داشت: بار دیگر تأکید می کنیم که ما سرزمین و حقوقمان را کنار نمی گذاریم و تحت هیچ شرایطی از قدس و حق بازگشت و سلاح خود کوتاه نمی‌آییم.
اسماعیل هنیه گفت: رژیم اشغالگر قبل از ورود به جنگ، 50 درصد از جنگ خود را از طریق رسانه‌ها پیش می برد؛ اهمیت جنگ رسانه‌ای کمتر از نبردهای دیگر نیست.
نخست وزیر فلسطین در غزه خاطرنشان کرد: مسأله فلسطین فقط مربوط به فرزندان این سرزمین و آوارگان فلسطینی نیست، بلکه این مسأله متعلق به فرزندان کل امت اسلامی است. مسأله فلسطین امروزه هدف قرار گرفته است.

پربیننده ترین خبرها