ادعای تروریست های النصره درباره کمبود تسلیحات

ادعای تروریست های النصره درباره کمبود تسلیحات
يکشنبه 4 خرداد 1393 - 19:43

العالم - گروهک تروریستی النصره اعلام کرده که برای ادامه جنگ در سوریه با کمبود سلاح مواجه شده، این در حالی است که کشورهای غربی - عربی طی 3 سال گذشته انواع جنگ افرارها را برای هدف قرار دادن مردم و ارتش سوریه در اختیار این گروهک تروریستی قرار داده اند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گروهک تروریستی النصره اعلام کرده که به منظور رفع نیازهای تسلیحاتی خود مرکزی را برای ساخت سلاح احداث کرده است.
این گروهک تروریستی در بیانیه ای در توییتر با ادعای کمبود تسلیحات در جنگ سوریه افزوده است: مرکز "بأس" با هدف ساخت تسلیحات برای اعضای جبهه النصره که با کمبود اسلحه مواجه هستند، احداث شده است. 
این گروهک اعلام کرده که مرکز بأس اولین گام برای ساخت تسلیحات لازم به دست باصطلاح مجاهدین (تروریستها) است.
گروهک تروریستی النصره با اذعان به اینکه اعضایش از تخصص لازم برای ساخت تسلیحات برخوردار نیستند، از همه تروریست هایی که تخصصی در ساخت مواد منفجره و اسلحه دارند درخواست کرده که در مرکز بأس مشغول به فعالیت شوند.
کارشناسان معتقدند که گروهک تروریستی النصره و دیگر گروه های سلفی - تکفیری وابسته به سرویس های اطلاعاتی غرب، رژیم اشغالگر قدس و برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه هستند که برای تأمین منافع و اهداف اربابان خود تلاش می کند. 

"احمد جربا" رئیس گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوریه اخیرا اعلام کرده است که سلاح های غربی به زودی به سوریه سرازیر می شود.

جربا هفته گذشته در مصاحبه با به روزنامه "الشرق الاوسط" چاپ لندن گفته بود: غرب به مخالفان مسلح وعده داده است که کمک های تسلیحاتی طی هفته های آتی ارسال می شود.

وی تاکید کرده که سفرش به آمریکا، انگلیس و فرانسه و دیدار با مقامات این کشورها نتایج خوبی به دنبال داشته است و وضعیت در حال تغییر است؛ و غربی ها متوجه شده اند که هنگام آن رسیده که مخالفان را به سلاح هایی که نیاز دارند، مجهز کنند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها