رئیس سابق مخالفان سوریه اندیشمندان عرب را غافلگیر کرد

رئیس سابق مخالفان سوریه اندیشمندان عرب را غافلگیر کرد
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 14:50

رئیس سابق گروه موسوم به " ائتلاف ملی گروه های انقلابی و مخالفان سوریه" از مسؤولان و اندیشمندان غیرسوری که خواهان ادامه کشتار در سوریه تا ریختن خون آخرین کودک سوری هستند، درخواست کرد که برای آزادسازی کشور خودشان تلاش کنند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم " معاذ الخطیب " همچنین در صفحه توییتر خود گفت، مسؤولان سیاسی و کارشناسان و تئوریسین‌ها و اندیشمندان انقلابی و کسانی که سالها است نصیحت می کنند ولی هیچ گونه اطلاعات درستی نداده اند، درخواست کرد که هر پیشنهادی تئوری و یا عملی را که برای توقف خونریزی در سوریه دارند ارائه دهند.
وی گفت: از تک تک این افراد یعنی مسؤولان سیاسی و کارشناسان و تئوریسین ها و اندیشمندان انقلابی تشکر و نیز عذرخواهی می کنم، علیرغم اینکه آن ها حتی زمانی هم که اشتباهشان مشخص می شود، شجاعت قبول اشتباه خود را ندارند و عذرخواهی نمی کنند.
رئیس سابق ائتلاف مخالفان سوریه خاطرنشان کرد: ای کسانی که جز نقذ گزنده و تمسخر واستهزا چیزی نمی دانید، وطنتان درحال از بین رفتن است، به خود بیایید و پیشنهادات خود را ارائه کنید.
معاذ الخطیب چند روز پیش گروه به اصطلاح " دوستان سوریه " را دروغگو و منافق خوانده بود، و خواهان ایجاد زمینه مشترک برای همکاری میان نظام سوریه و مخالفان به منظور کمک به سوریه و آینده آن شده بود.
گروه به اصطلاح دوستان سوریه " شامل کشورهای عربی و غربی از جمله عربستان ، قطر ، امارات ، آمریکا ، فرانسه و انگلیس می شود که از گروه های مسلح حمایت می کنند.
روزنامه " الشروق" مصر به نقل از الخطیب که درنشست شورای امور خارجه مصر سخن می گفت ، نوشت: " نیمی ازکسانی که خود را دوستان سوریه می نامند، دروغگو، مکار و منافق هستند و آن ها باعث شده اند که چنین وضعیتی برای سوریه رقم بخورد."

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها