ثبت سالانه 120 خودکشی در میان صهیونیستها

ثبت سالانه 120 خودکشی در میان صهیونیستها
پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 - 11:54

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که از سال 2011 تا 2014 میلادی 409 نفر یعنی به طور متوسط سالانه 120 مورد خودکشی کردند و این علاوه بر بیش از 6 هزار مورد تلاش نافرجام برای خودکشی است.

به گزارش روز پنجشبنه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت احرونوت" به نقل از وزارت بهداشت رژیم اسرائیل افزود: اغلب موارد خودکشی یا از راه خفگی و یا دارزدن بوده است و 13 درصد با سلاح گرم و 11 درصد از طریق پرتاب خود از ساختمانهای مرتفع و 9درصد با استفاده از سم بوده است.

در سال2011 میلادی،91 شهرک نشین صهیونیست از یهودیان کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق که به فلسطین اشغالی مهاجرت کردند و نیز 16 نفر از یهودیان اتیوپی، دست به خودکشی زدند.

برخی گزارشها حاکی است که این پدیده به افسران و نیروهای ارتش رژیم اسرائیل نیز کشیده شده و میزان خودکشی در میان این نیروها 4 درصد افزایش یافته است؛ به طوری که بیش از 11 نظامی صهیونیست سال گذشته خودکشی کردند و این امر محافل امنیتی در رژیم اشغالگر را نگران کرد.

در این گزارشها آمده است: موارد خودکشی در اغلب اوقات ناشی از اوضاع معیشتی سختی است که این نظامیان به سبب کاهش دستمزدها از آن رنج می بردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها