ترور رئیس شورای بیداری و چند فرمانده پلیس در رمادی عراق

ترور رئیس شورای بیداری و چند فرمانده پلیس در رمادی عراق
چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 12:53

گروه های تروریستی شماری از فرماندهان پلیس عراق و رئیس شوراهای بیداری را در شهر رمادی به قتل رساندند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، منابع آگاه در پليس عراق اعلام كردند که "محمد خميس ابوريشه" ریيس شوراي نيروهاي بيداري شهر رمادي و سه تن از مسوولان پليس به همراه شش نفر از محافظانشان بر اثر انفجار تروریستی در غرب رمادي كشته و 9 نفر ديگر از نيروهاي بيداري نيز زخمي شدند.
این منایع اعلام كردند: تروریست ها شامگاه ديروز محمد خميس ابو ريشه و شماري از محافظانش، كه در حال بازديد از منطقه اي در غرب رمادي بودند، با خودروی بمب گذاری شده و دو انفجار انتحاری هدف قرار دادند.
بنا به گفته منابع امنيتي، پس از انفجار خودروي بمب گذاري شده دو عامل انتحاري كه كمربندهاي انفجاري به خود بسته بودند، خود را در محل حادثه منفجر كردند كه اين امر به كشته شدن چند تن از جمله يكي از فرماندهان پليس شهر الرمادي منجر شد.
پس از اين انفجارها نيروهاي ارتش عراق منطقه را محاصره كردند و به درگيري با افراد مسلح پرداختند و از شهروندان خواستند از منازلشان خارج نشوند.
محمد خميس ابوريشه، ریيس نيروهاي بيداري در شهر رمادي و برادرزاده احمد ابوريشه، ریيس نيروهاي بيداري استان الانبار بود، كه وظيفه اصلي آنها حمايت از شهرها در برابر شبه نظاميان تندرو و تروریستهای القاعده است.

بسیاری از عشایر استان الانبار از آغاز عملیات ارتش عراق برای پاکسازی این استان از داعش، در حال همکاری با نیروهای ارتش هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها