وضعیت غیرانسانی زندان های بحرین

وضعیت غیرانسانی زندان های بحرین
پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 - 11:57

العالم - رسانه های بحرین به نقل از خانواده 2 زندانی از شرایط غیر انسانی زندان های این کشور گزارش می دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "رضا الغسره" شهروند بحرینی که در زندان "جوّ" در حبس است، در تماس با خانواده خود اعلام کرد که همچنان در سلول انفرادی به سر می برد و اجازه هم اتاق شدن با دیگر زندانیان به وی داده نمی شود.

وی افزود: تحت مراقبت شدید مزدوران رژیم حاکم آل خلیفه قرار داد و مسئولان زندان وی را از استحمام و اقامه نماز محروم کرده اند. زندانبان ها با وی بد رفتاری و او را شکنجه بدنی و روحی می کنند و از روز 12 ماه می  2014 تاکنون ممنوع الملاقات است.

منابع خبری بحرینی می گویند: "احمد میرزا" دیگر شهروند بحرینی که به کم خونی مبتلا است، در زندان "الحوض الجاف" محبوس است و از روز 27 ماه می از دریافت دارو و غذا امتناع کرده است.وی در هفته گذشته به علت وخامت وضعیت جسمی بارها تحت الحفظ و مخفیانه به بیمارستان "السلمانیه" منتقل و به زندان بازگردانده شده است.

خانواده احمد میرزا، وزارت کشور بحرین را مسئول حفظ جان احمد دانسته و از رژیم حاکم خواسته اند که فوراً وی را آزاد کند تا از خدمات درمانی مطلبوی برخوردار شود.

خانواده احمد می گویند وی از دو روز پیش در بیمارستان السلمانیه بستری است و به علت تهویه نامناسب و غذای نامطلوب زندان از بیماری "شکستگی غشای گلبول قرمز خون" (همولیز) و کم خونی شدید رنج می برد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها