ساخت کیک برای شوخی با مسئولان عربستان سعودی

ساخت کیک برای شوخی با مسئولان عربستان سعودی
پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 - 12:19

العالم - تصویر کیکی به شکل خودروی کمیته "امر به معروف و نهی از منکر" عربستان، واکنش های متفاوتی در میان فعالان اینترنتی سعودی به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عکس کیکی به شکل دو خودرو که سرنشینان خودروی اول چند دختر هستند و پشت سر آن خودرویی به شکل خودروهای کمیته امر به معروف و نهی از منکر عربستان است، توجه کاربران سعودی را برانگیخته است. آنها واکنشهای متفاوتی نسبت به این ایده ابراز کردند.

برخی از طرفداران کمیته مزبور تاکید کردند که این کیک فقط برای به سخره گرفتن اعضای کمیته امر به معروف و نهی از منکر است که در واقع با جادوگری، مشروب فروش ها و فاحشگی مبارزه می کنند.

تعدادی از این فعالان اینترنتی هوادار این کمیته سعودی خواستار بازخواست عاملان این اقدام شدند، حتی یکی از کاربران نیز این کیک را نوعی "به سخره گرفتن شعائردین" دانسته است.

کاربران دیگری اما با بیان اینکه این تصویر بازتابی از واقعیت است، می گویند : ایده ساخت این کیک از واقعیتهای موجود عربستان گرفته شده و درمدح و یا ذم اعضای هیات امر به معروف و نهی ازمنکر نیست.

گروه دیگری از فعالان اینترنتی این کیک را از لحاظ فنی مورد توجه قرار داده اند و صاحب این ایده و اجرای آن را تحسین کرده اند.

پربیننده ترین خبرها