وقتی که رژیم صهیونیستی به عجز ولابه می افتد

وقتی که رژیم صهیونیستی به عجز ولابه می افتد
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 19:43

العالم - رژیم صهیونیستی که همواره بر طبل جنگ و حمله نظامی به تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی ایران می کوفت، به عجز و لابه افتاده و سخن از به اصطلاح جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی بدون توسل به زور گفته است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "بنی گانتس" رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی که در کنفرانسی در هرتزلیا سخن می گفت، بر ضرورت به اصطلاح جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی بدون توسل به زور تاکید کرده است.

وی همچنین گفته است: اگر چاره ای جز توسل به زور نباشد، از این گزینه نیز می توان استفاده کرد.

رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه خاطرنشان کرد که به زودی با تغییراتی که در ساختار سازمانی فرماندهی عملیاتی نیروهای هوایی صورت خواهد گرفت، توانایی های آن افزایش خواهد یافت.

گانتس افزود: روند تهدیدهایی که اسراییل با آن روبروست، به سبب تغییرات راهبردی که در منطقه به وجود آمده، تغییر یافته است به همین سبب ارتش اسراییل، تغییرات لازم را در ساختار خود به وجود آورده است تا بتواند به مقابله با این تهدیدها بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: اواخر ماه جاری میلادی، تغییراتی سازمانی در فرماندهی عملیاتی نیروی هوایی صورت خواهد گرفت تا توانمندی های آن افزایش یابد.

گانتس همچنین بر برتری ارتش رژیم صهیونیستی در بخش های دریایی، زمینی و هوایی و افزایش توانمندی های این رژیم در زمینه اطلاعات تاکید کرده است.
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها