ادامه پیروزی‌های ارتش سوریه و هلاکت سرکردگان تروریست‌ها

ادامه پیروزی‌های ارتش سوریه و هلاکت سرکردگان تروریست‌ها
جمعه 23 خرداد 1393 - 23:04

ارتش سوریه در تازه ترین عملیات خود، تپه 803 را تحت کنترل درآورد و جاده نبع المر در "کسب" واقع در ریف لاذقیه را مسدود کرد و خسارتهای سنگینی به عناصر مسلح وارد آورد.

به گزارش شبکه خبری العالم، واحد توپخانه ارتش سوریه  عناصر مسلح در النبعین و جبل النسر و اطراف السمرا را هدف قرار داد. در رنکوس هم ارتش توانست "احمد عبداللطیف ناصیف" فرمانده "گردانهای عمر مختار ـ جبهه اسلامی" را در درگیری هایی دشت رنکوس در قلمون به هلاکت برساند.

همچنین نیروهای ارتش سوریه با حمله عناصر جبهه النصره به کشتزارهای رنکوس در ریف قلمون مقابله کرد و دیگر عناصر مسلح مهاجم، به سمت "جرود طفیل" عقب نشینی کردند.

ارتش عناصر مسلح بسیاری از جمله برخی از سرکردگان آنها را کشت و شماری را نیز زخمی کرد و یک انبار بمب و مهمات را در حلب و ریف آن منهدم کرد.

یک منبع نظامی گفت: یگانی از ارتش، انبار مهمات در الفردوس در حلب را تخریب کرد و به تبع عناصر مسلح حاضر در آن نیز از پای درآمدند، همچنین بسیاری از فرماندهان گروههای مسلح در جب الصفا از جمله ابومسلم التوحید و به اصطلاح امرای دو شهر منبج و الباب را به هلاکت رساند.

این منبع افزود: یگانهایی از ارتش همچنین اقدام برخی گروههای مسلح در حمله به زندان مرکزی از محور الجبیله را خنثی کردند و بسیاری از عناصر مسلح را کشته و برخی دیگر زخمی شدند ونیز بسیاری از تجهیزات تروریستها در مارع و الاتارب و العیس و حیان و لیرمون را تخریب کردند.

در ریف درعا نیز یک منبع نظامی تاکید کرد که یگانی از ارتش و نیروهای مسلح یک خودروی پیکاپ و سرنشینان آن از عناصر مسلح در شمال غرب مزرعه الغزلان که در حال حرکت به سمت منطقه الیادوده در ریف درعا بود، منهدم کردند.

یک منبع نظامی دیگر اظهار داشت: یگانهایی از ارتش و نیروهای مسلح، مراکز تجمع عناصر مسلح در ام صهریج و رحوم و سلام غربی و سلطانیه و عرشونه در ریف شمالی حمص و شمال مسجد جامع المحمود در رستن و در تلدو و سمعلیل و برج قاعی و طلف و تلدهب در الحوله و نیز در ام شرشوح و عین حسین در ریف حمص را هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از عناصر مسلح کشته و زخمی شدند و تجهیزات آنها تخریب شد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها