حمایت انقلابیون بحرین از آیت الله نمر در برابر ظلم آل سعود

حمایت انقلابیون بحرین از آیت الله نمر در برابر ظلم آل سعود
يکشنبه 25 خرداد 1393 - 13:02

نیروهای انقلابی بحرین خواستار مشارکت همگانی در هفته همبستگی با آیت الله شیخ نمر باقر النمر روحانی بارز عربستانی شدند که در زندانهای رژیم آل سعود به سر می برد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای انقلابی بحرین با صدور بیانیه ای همبستگی خود را با اهالی استان القطیف و منطقه الشرقیه در شرق عربستان اعلام کردند و خواستار حمایت هر چه بیشتر مردم کشورهای دیگر از شهروندان این مناطق شدند.

سید جعفر العلوی، از رهبران جریان عمل اسلامی بحرین، جنایات رژیم آل سعود را محکوم و خاطرنشان کرد: در صورت اجرای حکم اعدام در بحرین یا استان القطیف، زلزله سیاسی در منطقه ایجاد خواهد شد.

آیت الله شیخ نمر با اعلام همبستگی با انقلاب مردم بحرین، همواره رژیم های آل سعود و آل خلیفه را مورد انتقاد قرار می دهد.

وی به دلیل انتقاد از حکومت آل سعود بارها مورد تعدی قرار گرفت و سر انجام در مه سال 2013 از سوی نیروهای نظامی سعودی هدف گلوله قرار گرفت و زخمی شد و از آن زمان تا کنون تحت بازداشت در زندان آل سعود است.

هفته همبستگی با آیت الله شیخ نمر از روز 21 خرداد ماه 1393 (یازدهم ژوئن 2014) به نام "فقیه ایمان و جهاد" آغاز شد که تا 27 خرداد ماه (هفدهم ژوئن) ادامه خواهد یافت.

در هفته همبستگی با آیت الله شیخ نمر حامیان وی در بحرین و استان القطیف و عراق با برگزاری همایش ها و سخنرانی حمایت خود را از این روحانی عربستانی اعلام می کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها