عضو فتح: در برابر جنایت اسرائیل تسلیم نمی شویم

عضو فتح: در برابر جنایت اسرائیل تسلیم نمی شویم
شنبه 31 خرداد 1393 - 12:54

"سلطان ابوالعینین" عضو کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد: ملت فلسطین هرگز در برابر جنایت های رژیم اشغالگر اسرائیل تسلیم نخواهد شد.

ابوالعینین در گفت وگو با شبکه خبری العالم تاکید کرد: باید علیه جنایت های روز افزون رژیم صهیونیستی که بصورت سازمان یافته علیه مردم فلسطین انجام می شود به سازمان های بین المللی شکایت کنیم.

رژیم صهیونیستی عصر جمعه (دیروز) در شهر "دورا" یک نوجوان فلسطینی به نام "محمد دودین" را که کمتر از 15 سال سن داشت، به شهادت رساند و همچنین در اثر حمله شدید سربازان صهیونیست در شهر قلندیا، دو کودک دچار مرگ بالینی شدند.

این نوجوان فلسطینی در جریان تظاهرات در روستای دورا در نزدیکی شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری توسط نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. این تظاهرات در اعتراض به بازداشتهای رژیم صهیونیستی برگزار شد و ارتش رژیم اشغالگر قدس برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان به سوی آنها گلوله شلیک کردند که منجر به شهادت این نوجوان شد.

ارتش رژیم اشغالگر قدس طی ساعات گذشته بیش از 47 فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرد. شمار مجموع فلسطینی های بازداشت شده از یک هفته پیش تاکنون در این منطقه نیز به 300 نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار العالم، حمله نیروهای صهیونیستی تنها محدود به یک شهر یا یک گروه خاص در کرانه باختری نبوده بلکه همه شهرها و گروههای فلسطینی را شامل شده است و این امر نشان می دهد که پیدا کردن سه صهیونیست ناپدید شده تنها بهانه رژیم اسرائیل برای اجرای طرح های جنایتکارانه خود است.

گروههای فلسطینی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند تا این موضوع را از طریق سازمان های بین المللی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی پیگیری نماید. این گروه ها همچنین خواستار وحدت فلسطینی ها در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی شدند.

"بسام الصالحی" دبیرکل حزب "مردم" فلسطین نیز در گفت وگو با العالم تصریح کرد: درگیری با رژیم صهیونیستی نباید تنها منحصر به جنبش حماس که جزء جدانشدنی ملت فلسطین است، شود، بلکه بر همگان واجب است تا دوشادوش یکدیگر در مقابل تجاوزات رژیم اشغالگر اسرائیل بایستند و توجیه ها برای بقای اشغالگری را نپذیرند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها