شهادت 2 فلسطینی در کرانه باختری

شهادت 2 فلسطینی در کرانه باختری
يکشنبه 1 تير 1393 - 09:15

2 فلسطینی در جریان حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به رام الله و نابلس در کرانه باختری به بهانه جستجو به دنبال 3 صهیونیست ناپدید شده، به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بامداد امروز (یکشنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه "العین" در شهر نابلس حمله کرده و "احمد سعید الفحماوی" را هدف گلوله قرار دادند.
این شهید فلسطینی در حال بازگشت از نماز صبح بود که به صورت مستقیم هدف 4 گلوله قرار گرفت.
به گفته شاهدان، در این جنایت نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها هنگام خروج از مسجد تیراندازی کردند، و الفحماوی به علت شدت جراحات در دم به شهادت رسید.
در شهر "رام الله" نیز "محمود اسماعیل عطا" بامداد امروز در جریان درگیری نظامیان رژیم اشغالگر قدس با جوانان فلسطینی هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.
این جوان فلسطینی درحالیکه بالای پشت بام یکی از ساختمانها بود، از سوی یک تک تیرانداز صهیونیست که در ساختمان مقابل کمین کرده بود، هدف گلوله قرار گرفت.
شمار شهدای فلسطینی از آغاز عملیات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر علیه فلسطینی‌ها طی دو هفته گذشته و پس از ناپدید شدن 3 صهیونیست، به 4 تن رسیده است.

از سوی دیگر جنگنده های رژیم صهیونیستی دیروز جنوب نوار غزه را چند بار هدف حمله هوایی قرار دادند.

منابع فلسطینی تأکید کرده اند می گویند، صهیونیستها در این حملات مواضع گردانهای "عزالدین قسام" در منطقه "تل قطیف" در غرب "دیر البلح"، "خان یونس" و "رفح" در جنوب باریکه غزه را زیر آتش گرفتند.

جنگنده های صهیونیستی همچنین به مرکز آموزش گروهان های "قدس" در شمال شهر رفح حمله کرد و این حمله با اینکه خسارات مالی فراوانی داشت، اما تلفات جانی در بر نداشت.

نیروهای صهیونیست همچنین بیش از 40 فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

بازداشت، بازرسی و جست و جوی منازل در الخلیل نیز همچنان ادامه دارد.

شمار بازداشت شدگان طی روزهای اخیر به 380 نفر رسیده است. برخی از این بازداشت شدگان در سال 2011 در جریان توافقنامه مبادله شالیط سرباز صهیونیست، آزاد شده بودند.   

هفته گذشته پس از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر "الخلیل" در کرانه باختری، رژیم صهیونیستی به صورت رسمی اعلام کرد که 3 تن از شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری ناپدید شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها