هلاکت دهها تروریست در عراق

هلاکت دهها تروریست در عراق
يکشنبه 1 تير 1393 - 21:29

نیروهای ارتش عراق با پشتیبانی هوایی، ده ها تروریست را در "سامرا"، "تکریت"، "فلوجه" و "دیالی" به هلاکت رسانند، و حمله به پالایشگاه نفت "بیجی" و فرودگاه "تلعفر" را ناکام گذاشتند.

"وسام التمیمی" خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه از عراق گزارش داد، عملیات علیه تروریست ها در شمال، غرب و شرق عراق همچنان ادامه دارد؛ و روز گذشته عملیات مشترک نیروی زمینی و هوایی ارتش عراق در اطراف "سامرا" به انهدام بیش از 24 دستگاه خودروی نظامی متعلق به تروریست های "داعش" منجر شد.

در عملیات موفقیت آمیز و مشترک نیروهای ویژه و نیروی هوایی در تکریت، 40 تروریست از پای در آمدند و 10 خودروی آنها به همراه تجهیزات و مهماتشان منهدم شد.

خبرنگار العالم در بغداد همچنین از تلاش نافرجام تروریست های داعش برای حمله به "تلعفر" در استان "نینوا" خبر داد؛ در این حمله، 7 تروریست انتحاری که قصد ورود به فرودگاه شهر را داشتند، در کمین نیروهای ارتش عراق افتادند و به هلاکت رسیدند.

در فلوجه نیز نیروهای مشترک مبارزه با تروریسم و ارتش عراق، 15 تروریست را به هلاکت رساندند و تجهیزات نظامی آنها را منهدم کردند.

عملیات بزرگ "دجله" که از 2 روز قبل در دیالی در حال برگزاری است، باعث شده روستاهای "البطاط" در شهر "العظیم" واقع در شمال "دیاله" پاکسازی شود و تعداد زیادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها