هلاکت 64 داعشی و انهدام 16 خودروی آنها در عراق

هلاکت 64 داعشی و انهدام 16 خودروی آنها در عراق
دوشنبه 2 تير 1393 - 10:11

منابع امنیتی عراق از هلاکت دستکم 64 نفر از عناصر گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) و انهدام 16 خودروی آنها در مناطق مختلف این کشور خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از شبکه السومریه نیوز، سرلشکر "قاسم عطا" سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق  از کشته شدن 24 تروریست و انهدام 13 خودروی آنان طی عملیات نظامی در استان صلاح الدین خبر داد.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: نیروهای ارتش علاوه بر انهدام 13 خودروی نظامی در دو بخش الدور و البوعجیل در استن صلاح الدین، توانستند 42 مسلح داعش را به هلاکت برسانند و پیشروی خوبی در این استان داشته باشند.
سرلشکر قاسم عطا همچنین از پاکسازی منطقه جرف الصخر در استان بابل از وجود عناصر مسلح و هلاکت بیش از 10 نفر از آنها خبر داد.

اولین گروه از یگان نیروهای واکنش سریع عراق نیز  30 عنصر گروه داعش را به هلاکت رسانده و سه خودروی آنان را در جنوب الصقلاویه به آتش کشاندند.

شبکه تلویزیونی "العراقیه "در این باره گفت: اولین گروه از یگان واکنش سریع، سه خودروی تروریستها را به آتش کشیده و30 تروریست داعش را در منطقه البوشجل در جنوب فلوجه به هلاکت رساند.

درهمین حال، یک منبع در پلیس استان الانبار نیز روز یکشنبه گفت: در پی دو انفجار در مراسم عزاداری مجید الفهداوی فرمانده تیپ 28  در شرق الرمادی، 11 غیر نظامی کشته یا مجروح شدند.

یک منبع نیز در گفت وگو با سومریه نیوز دراین باره اظهار داشت: یک خودروی بمب گذاری شده نزدیک مراسم عزاداری سرلشکرمجید الفهداوی در منطقه الصوفیه واقع در شرق الرمادی متوقف شده بود که منفجر شد و پس از آن نیز انفجار دیگری با استفاده از کمربند انفجاری انجام شد که در پی آن هفت نفر کشته و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها