ادامه تجاوزگری صهیونیستها در سرزمین های اشغالی

ادامه تجاوزگری صهیونیستها در سرزمین های اشغالی
دوشنبه 2 تير 1393 - 22:03

رام الله(العالم) ـ در پی ناپدید شدن سه تن از صهیونیستها در شهر الخلیل، نیروهای رژیم اشغالگر قدس، به اقدامات تجاوزکارانه خود در شهرهای کرانه باختری و نوار غزه ادامه می دهند.

طی روزهای اخیر با ادامه اقدامات تجاوزگرانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری، شش فلسطینی شهید و بیش از 400 نفر نیز بازداشت شدند.

خبرنگار شبکه العالم روز دوشنبه گزارش داد، رژیم صهیونیستی، از شمال تا جنوب کرانه باختری را در می نوردد تا در میان فلسطینی ها ترس و وحشت ایجاد و در این مناطق، ویرانگری کند و هدف از این سیاست خود را به طور کلی پیگرد اعضای جنبش حماس و ضربه زدن به مقاومت اسلامی فلسطین اعلام می کند؛ اما اهداف پنهانی آن، در واقع ضربه زدن به آشتی فلسطینی ها است و به طور کلی با فلسطینی ها به عنوان مردمی بی یار و یاور رفتار می کند.

"واصل ابویوسف" عضو کمیته اجرایی در سازمان آزادیبخش فلسطین روز دوشنبه در گفتگو با العالم اظهار داشت: اقدامات رژیم اشغالگر صهیونیستی در انجام مجازاتهای دسته جمعی علیه ملت فلسطین و جنگ نامحدود علیه آنها، هیچ گونه ارتباطی با بهانه هایی که صهیونیست ها از آنها سخن می راند، ندارد.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی تا این لحظه همچنان بر نظریه خود مبنی بر اقدام جنبش حماس در اسیر کردن سه صهیونیست، از 9 روز پیش تاکنون، اصرار دارد. از اظهارات نتانیاهو با رسانه ها برمی آید که دستگاه های امنیتی رژیم اشغالگر قدس به آزاد کردن این سه صهیونیست نزدیک شده اند؛ اما محافل صهیونیستی در تل آویو بر این باورند با توجه به گذشت مدتی طولانی از ناپدید شدن این سه صهیونیست، این رژیم  شکست سختی خورده است و باید به این شکست خود اعتراف کند.

"فایزعباس" کارشناس مسایل رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که این رژیم با اتخاذ چنین سیاستی می خواهد بر شکست خود از لحاظ امنیتی سرپوش بگذارد؛ نتانیاهو به صهیونیستها و شهرک نشینان وعده امنیتی داده بود، اما ربوده شدن این سه صهیونیست حداقل بنا به اعلام صهیونیست ها از منطقه تحت کنترل امنیتی این رژیم، در واقع بزرگترین دلیل بر شکست این رژیم از لحاظ امنیتی است.

در حال حاضر رژیم صهیونیستی دچار دردسر شده است و اگر ماجرای اسیر شدن سه صهیونیست، صحت داشته باشد، آینده سیاسی نتانیاهو را با خطر مواجه خواهد کرد.

11:54

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها