نفوذ داعش به میدان گازی "المنصوریه" تکذیب شد

نفوذ  داعش به میدان گازی
جمعه 6 تير 1393 - 14:45

العالم - رئیس شورای استانداری دیاله عراق، نفوذ گروهک تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام "داعش" را به میدان گازی "المنصوریه" بزرگترین میدان گازی عراق واقع در شرق بعقوبه تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "صادق الحسینی" رئیس شورای کمیته امنیتی استان دیالی، اخبار برخی از رسانه ها درباره تسلط عناصر تروریستی داعش به میدان گازی "المنصوریه" در 45 کیلومتری شرق بعقوبه را مغرضانه و نادرست خواند.

سومریه نیوز به نقل از الحسینی می افزاید: میدان گازی "المنصوریه" که یکی از بزرگترین میادین گازی عراق بشمار می آید در کنترل کامل ارتش و نیروهای های امنیتی عراق قرار دارد.

رئیس شورای استانداری دیاله با درخواست از رسانه ها برای بررسی و دقت در انعکاس اخبار، تاکید کرد: "نیروهای ارتش و امنیتی عراق همچنین موفق به تسلط بر سایر میادین گازی در نزدیکی میدان المنصوریه شده اند".

"هادی عامری" وزیر ترابری عراق نیز با تاکید بر نابودی کامل تروریست ها در همه مناطق استان دیالی به جز منطقه السعدیه، از پاکسازی بیشتر شهرها و مناطق تابعه استان دیالی از لوث وجود عناصر داعش خبر داد.

گروهک تروریستی داعش در 19 خرداد با هماهنگی 13 گروهک تروریستی - تکفیری عراق از جمله بازماندگان حزب منحله بعث این کشور در یورش به عراق، برخی از نقاط این کشور را در کنترل خود درآوردند و در این راه جنایات فراوانی مرتکب شدند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها