پاکسازی منطقه جلام و هلاکت تروریستها در عراق

پاکسازی منطقه جلام و هلاکت تروریستها در عراق
جمعه 6 تير 1393 - 23:03

نیروهای مسلح عراق امروز به نبرد خود با عناصر گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) ادامه داده و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و منطقه جلام در استان صلاح الدین را پاکسازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از شبکه السومریه نیوز، درگیری نیروهای امنیتی عراق با داعش در شمال شهر بعقوبه مرکز استان دیاله به کشته شدن یک تروریست و زخمی شدن 2 نیروی امنیتی منجر شد.

نیروی هوایی ارتش نیز منطقه فلکه را در شرق شهر تکریت و اطراف دانشگاه تکریت و اطراف پایگاه اسپایکر در شمال این شهر بمباران کرد که تعداد نامعلومی از تروریست ها در این حمله کشته شدند. 

نیروهای امنیتی استان بغداد نیز 15 عضو داعش را در جنوب این استان به قتل رساندند.

درهمین حال، کمیته بسیج مردمی استان نجف اشرف نیز اعلام کرد که تاکنون 5 هزار داوطلب به درخواست مرجعیت عالیقدر برای مبارزه با داعش ثبت نام کرده اند .

وزارت دفاع عراق نیز از پاکسازی منطقه جلام استان صلاح الدین از نیروهای داعش خبر داد و افزود: ارتش هنگام پاکسازی منطقه جلام، تعداد زیادی از تروریست ها را به قتل رساند .

وزارت دفاع عراق همچنین اعلام کرد که ارتش در منطقه جرف الصخر استان بابل 4 دستگاه خودروی تروریست ها را با همه سرنشینان آن منهدم کرد.

نیروهای امنیتی عراق همچنین توانستند مناطقی را در شمال استان بابل آزاد کنند.

درهمین حال، اصابت پنج گلوله خمپاره به مرکز شهر سامراء در استان صلاح الدین به کشته یا زخمی شدن 19 نیروی امنیتی منجر شد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها