3 مجروح در حملات هوایی صهیونیستها به غزه

3 مجروح در حملات هوایی صهیونیستها به غزه
يکشنبه 8 تير 1393 - 08:12

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز چندین بار غزه را هدف قرار دادند که بر اثر آن 3 فلسطینی مجروح شدند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جنگنده های رژیم صهیونیستی در این حملات که به صورت مستمر از چند روز قبل ادامه داشته است، مناطق مختلفی از غزه را هدف قرار دادند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین تأکید کرد که در این حملات 3 نفر از جمله یک کودک مجروح شدند.

منابع رسانه ای همچنین از وقوع انفجاری مهیب در شهر رفح، به دنبال حملات هواپیماهای رژیم صهیونیستی خبر دادند.
انتقاد اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی
در همین حال همزمان با گسترش جستجوهای ارتش صهیونیستی برای پیدا کردن سه صهیونیست ناپدید شده در کرانه غربی رود اردن و حملات شدید به فلسطینیان، اتحادیه اروپا خواستار تغییر شیوه جستجوهای رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینی شد.
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای ضمن ابراز تاسف از خشونت هایی که در کرانه غربی رود اردن به سبب ناپدید شدن سه صهیونیست صورت گرفته است، از این رژیم خواست از  شیوه های مناسب تری برای پیدا کردن این سه تن استفاده کند.
یورش های ارتش صهیونیستی در مناطق فلسطینی تاکنون به کشته یا زخمی شدن شماری از غیرنظامیان فلسطینی منجر شده است. نظامیان رژیم اشغالگر همچنین طی روزهای اخیر شمار قابل توجهی از فلسطینی ها از جمله آزادگان فلسطینی را بازداشت کرده اند.
اتحادیه اروپا بدون اشاره به بازداشت گسترده فلسطینی ها در کرانه باختری، ناپدید شدن سه صهیونیست را محکوم کرد و بار دیگر خواهان آزادی فوری این افراد و بازگشت آنها شد. این اتحادیه خاطر نشان کرده است این اقدامات فقط منجر به دشوار تر شدن تلاش های بین المللی به منظور از سر گیری مذاکرات صلح خواهد شد.!

پربیننده ترین خبرها