خودداری پزشک صهیونیست از درمان فلسطینی ها

خودداری پزشک صهیونیست از درمان فلسطینی ها
دوشنبه 9 تير 1393 - 18:08

العالم - یک پزشک صهیونیست با خودداری آشکار از درمان بیماران فلسطینی، نقاب از چهرۀ نژادپرستانه جامعه صهیونیستی برداشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه 10 رژیم صهیونیستی با پخش گزارشی در این خصوص فاش کرد که دکتر دودی مشالی پزشک صهیونیست، در برابر دوربین اعتراف کرده است که نمی تواند جوانمرد باشد و بیمارانی فلسطینی را درمان کند.

"احمد الطیبی" نماینده جنبش ملی عربی در پارلمان (کنست) صهیونیستی با اعتراض به رفتار این پزشک، گفت: در نظر بگیرید اگر یک پزشک عرب در سال 2000 می گفت که نمی خواهم یهودیان را درمان کنم، آن وقت بیماران یهودی تا چه مدت بر روی تخت های بیمارستان می ماندند.

اوری اورباخ نماینده کابینه رژیم صهیونیستی، در پاسخ به اعتراض های الطیبی، در کنست، نتوانست جوابی قانع کننده ارائه کند و این رفتار را ناشی از واکنشی طبیعی به کشته شدن اسرائیلی ها یا ربوده شدن آنان ربط داد.

این پاسخ ضعیف، واکنش شدید الطیبی را سبب شد که به این سبب، رئیس جلسه، او را از جلسه اخراج کرد تا بار دیگر ثابت شود که صهیونیست ها، حتی بر سر یک موضوع بدیهی نظیر کمک بشردوستانۀ پزشکان به زخمی ها نیز با یکدیگر آشکارا اختلاف دارند.

"حسام مطر" پژوهشگر روابط بین الملل در برنامه العین الاسرائیلیه از شبکه العالم گفت: هرگونه بحران یا تنش ساده در رژیم صهیونیستی به سرعت، ماهیت واقعی این رژیم را آشکار می سازد.

وی افزود: دفاع یک وزیر، در پارلمان، از خودداری یک پزشک صهیونیست از درمان بیماران فلسطینی، نشان می دهد که نخبگان صهیونیست نیز تفکری نژادپرستانه دارند و ادعای وجود جریان های میانه رو در میان صهیونیست ها، ادعایی واهی است.

مطر تاکید کرد: صهیونیست ها به دیگران به چشم بیگانه می نگرند و بر این باورند که دیگران برای این آفریده شده اند که در خدمت آن ها باشند زیرا آن ها خود را امت برگزیدۀ خدا می دانند. به این ترتیب، همه جهان و به ویژه جهان عرب و جهان اسلام باید به این مساله توجه داشته باشند.

پربیننده ترین خبرها