مجروح شدن صدها فلسطینی در قدس اشغالی

مجروح شدن صدها فلسطینی در قدس اشغالی
پنج‌شنبه 12 تير 1393 - 20:20

با شدت گرفتن درگیری ها در قدس اشغالی و مجروح شدن صدها فلسطینی، فرمانده پلیس رژیم صهیونیستی دستور عقب نشینی از محله های عرب نشین این شهر را صادر کرد.

"خضر شاهین" خبرنگار شبکه العالم روز پنج شنبه از قدس اشغالی گزارش داد، این تصمیم به دلیل نگرانی از افزایش خشم فلسطینیان در برابر اشغالگران پس از قتل نوجوان فلسطینی و سوزاندن جسد وی به دست شهرک نشینان صهیونیست اتخاذ شده است.

درگیری اهالی قدس با نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی تا ساعات اولیه صبح بیش از 200 مجروح بر جای گذاشت، و مجروحان برای درمان به بیمارستان های شهر اعزام شدند.

درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست محله های "بیت حنینا"، "شعفاط"، "سلوان"، "راس العامود"، "وادی الجوز" و سایر محله های عرب نشین قدس اشغالی را فرا گرفته است.   

 

نظاميان رژيم اشغالگر قدس

جوانان خشمگین فلسطینی مراکز پلیس صهیونیستی به ویژه در بخش قدیمی شهر و بخشی از ایستگاه قطار در منطقه شعفاط و بیت حنینا را آتش زدند.  

منابع پزشکی فلسطینی می گویند، تعداد زخمی های فلسطینی به خاطر حملات شدید نظامیان صهیونیست، به بیش از 200 نفر رسیده است.  

از سوی دیگر مقاومت فلسطین نیز با شلیک موشک به مواضع صهیونیستها در شهرک های "سدیروت"، "اشکول" و "نفتالی" به اقدامات اشغالگران پاسخ داد.

حمله موشکی مقاومت به نیروگاه برق شهرک سدیروت به معنای شکست سامانه موسوم به "گنبد آهنین" در جلوگیری از اصابت موشک های مقاومت به شهرک های صهیونیستی است. 

در این میان، جلسه امنیتی کابینه صهیونیستی نیز بدون اتخاذ هیچگونه تصمیمی پایان یافت. رژیم صهیونیستی وزرای شرکت کننده در جلسه را از گفت وگو با رسانه های گروهی منع کرده است.

3-11:37

پربیننده ترین خبرها