ترکیب سرقت با جنایت توسط صهیونیست ها!

ترکیب سرقت با جنایت توسط صهیونیست ها!
دوشنبه 16 تير 1393 - 20:25

رام الله (العالم)- مركز ديده بان حقوق بشر اروپا - مديترانه از غارت مقادير بسياري از اموال فلسطيني ها توسط نيروهاي اشغالگر اسرائيلي در حملات اخير آنان به كرانه باختري رود اردن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مركز ديده بان حقوق بشر اروپا - مديترانه اعلام كرد که نيروهاي اشغالگر اسرائيلي در يورش هاي اخير خود به كرانه باختري، بيش از دو ميليون و 900 هزار دلار (آمریکا) را غارت كرده اند كه 300 هزار دلار از اين مبلغ توسط سربازان اسراییلی به طور نقدي غارت شده است.

بنا به اعلام اين مركز، نيروهاي اشغالگراسرائيلي همچنين چندين دستگاه كامپيوتر، تلفن هاي همراه و تجهيزات تلويزيوني مراكز اطلاع رساني فلسطين را سرقت كردند. 

بنا بر این گزارش، ارتش رژيم اشغالگر اسرائيل در روزهاي اخير فقط به اقدام نظامي در كرانه باختري عمل نكرد، بلكه به دزدي از اموال و دارايي هاي فلسطيني ها نیز اقدام كرد.

"واصل أبو يوسف" عضو كميته اجرايي سازمان آزاديبخش فلسطين در این زمینه در گفت وگو با خبرنگار العالم، گفت: نيروهاي رژيم صهیونیستی طرحي استراتژيك را با هدف تسليم كردن مردم فلسطين و نيز تضعيف اراده آنان طراحي كرده اند، از اين رو جنگي گسترده و جنون آميز را عليه ملت فلسطين در كرانه باختري رود اردن و باريكه غزه آغاز كردند.

وی افزود: تشكيلات خودگردان فلسطين در اين معادله، دستكم در زمينه اتخاذ موضع در قبال سياست هاي تل آويو در اراضي فلسطيني، در موضع ضعيف قرار دارد، به ويژه اينكه موسسات فلسطيني طي روزهاي گذشته توانسته اند كه از اشغالگري رژيم صهیونیستی اسنادي تهيه كنند و اين اسناد و مدارك را به دادگاه هاي جنايت جنگي منتقل كنند.

"عمر رحال" مدير مركز حقوق بشر "شمس" نیز به خبرنگار العالم، گفت: فلسطين عضو سازمان ملل است و به بسياري از توافقنامه هاي بين المللي پيوسته است، از اين رو مي تواند براي گزارش وقايع در اراضي فلسطيني به سازمان هاي بين المللي رجوع كند تا اين سازمان ها به مسئوليت ها و وظايف خود درقبال اين وضعيت عمل كنند.

به گزارش خبرنگار العالم در رام الله، تل آويو با فلسطيني ها همواره با بی منطق و با خصومت برخورد مي كند و از فلسطيني هايي كه در گمان سازش با رژيم اشغالگر به سر مي برند، انتظار مي رود كه با اين رژيم بر اساس همان منطق برخورد كنند.

7/7- tok

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها