فیلم: پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به صهیونیستها

سه شنبه 17 تير 1393 - 14:56

گروه های مقاومت فلسطینی، با شلیک 10 فروند موشک به مواضع رژیم صهیونیستی در اطراف باریکه غزه، به حملات هوایی و جنایت های اخیر این رژیم پاسخ دادند.

"مصطفی عبدالهادی" خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از غزه گزارش داد، حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهرهای غزه از جمله بیت حانون، بیت لاهیا و جنوب رفح همچنان ادامه دارد.
"اشرف القدره" سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین روز سه شنبه به شبکه العالم گفت: حملات هوایی رژیم صهیونیستی از شب گذشته تاکنون همچنان ادامه دارد و در این مدت، تا ساعت های اولیه بامداد، 9 شهروند فلسطینی شهید و 15 تن زخمی شدند که در میان آنان 5 کودک و 5 زن مشاهده می شود.
گروه های مقاومت فلسطینی در واکنش به این تجاوز رژیم صهیوینستی، مواضع رژیم صهیونیستی در اطراف غزه و مناطق اشغالی را هدف قرار داده، و تهدید کردند که دشمن اشغالگر تاوان تجاوز خود را خواهد داد، و مقاومت برای دفع هرگونه تجاوزی کاملا آماده است.
"ابواقصی" سخنگوی گردان های شهدای اقصی به خبرنگار العالم گفت: کشته ها را با کشته و موشک ها را با موشک ها پاسخ خواهیم گفت. ارتش "العاصفه" وابسته به گردان های شهدای اقصی عملیاتی تحت عنوان "آتش و رعد و برق" را در آغاز کرده است و این عملیات تا آزادی مقدسات و آزاد کردن اسیران دلیرمان از زندان های رژیم صهیونیستی متوقف نخواهد شد.
یکی از نیروهای مقاومت نیز به خبرنگار شبکه العالم گفت: در روزهای آینده، دشمن صهیونیستی شاهد شرایط سرنوشت سازی خواهد بود و در برابر موشک ها و حملات کوبنده و دقیق مقاومت قرار خواهد داشت. ما اهدافی حساس و غیرقابل پیش بینی از دشمن صهیونیست را خواهیم کوبید.
در پی شدت گرفتن حملات رژیم صهیونیستی، ده ها تن از تشییع کنندگان شهدای فلسطینی روز گذشته، از گروه های مقاومت فلسطینی درخواست کرده بودند به این تجاوزگری های دشمن اشغالگر واکنش نشان دهند و از جامعه جهانی خواستند تجاوزات رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

7-22:33
26

پربیننده ترین خبرها